Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem är det som säljer vad?

  • jester

    Medlem
    23 november, 2005 vid 13:12

    Vill bara vara övertydlig med att jag vet inte vem niclase är (inte vad jag vet iaf…).

    Och gå in på http://www.gps-speedsurfing.com och titta på Erik Larssons tider. Hans Bic Vivace går oxå undan…

  • sode

    Medlem
    24 november, 2005 vid 15:25

    Denn bräda finns tydligen både som ES och FWS… vad innebär skillnaderna dels i hållbarhet, vikt, pris, känsla (+övrigt)…? confused.gif

  • jester

    Medlem
    24 november, 2005 vid 15:34

    Har iofs bara kört FWS på min JP-brädor, men den största fördelen med FWS jämfört med ES är ju att brädorna är styvare. Det ger ju även en livligare (roligare) känsla. Mina Jp har hållt bra oxå.
    Det skiljer 0.7 kg i vikt mellan ES och FWS på just denna bräda.
    Priset skiljer väl ungefär 2000:-

    Dessutom är FWS lite snyggare jämfört med ES… wink.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 november, 2005 vid 08:46

    Svar till:


    Gô Môrron.

    Är egentligen för gammal för att ens orka skriva denna typen av inlägg men efter att ha läst Jester´s annons ang. att han vill sälja sin JP SuperX kan jag inte låta bli.

    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=6454&sort=1&cat=12&page=1

    Min fråga är: Vad är det som är till salu? Är det brädan eller är det speedkillen som äger den?

    Om jag ger brädan till min farmor seglar hon lika fort som Jester då?

    Om Björna Dunkerschmeck får låna (kanske han inte får i och för sig) min gamla Bic Vivace och ställs mot Jester på sin JP hur skulle det sluta!!!???

    Eller är det så att brädan helt jä-la enkelt är så snabb att siffrorna verkligen säger ALLT om brädan???!!!

    Ser fram emot “Yeah!” smile.gif och/eller “fuck off”. frown.gif

    //Niclas

    [/ QUOTE ]

    Vad ville du ha sagt egentligen? Är jag korkad som inte förstår vad som var konstigt med annonsen? Vad var din poäng med att vara provokativ mot en till synes vanlig annons…? Och sen någon konstig analogi med Björn Borg? Och vad har din farmor med saken att göra? Kan hon windsurfa? Om inte, varför ska du ge brädan till henne då???

    Det här var ett av de konstigaste inläggen jag läst.
    /J

  • soulandradical

    Medlem
    25 november, 2005 vid 10:23

    verkar som att det blåser lite för lite och är lite för kallt just nu…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem är det som säljer vad?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.