Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem vill inte slippa släpa på grejer?

  • calle_b

    Medlem
    20 maj, 2009 vid 11:46

    hahahaha, tack, lysande sida!

  • joachim_larsson

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 17:44

    Nu efter introduktionen kan man bara tillskriva sig succé i windsurfingens hemland France, men 900 st windsurfare och ingen vind så är jag hes i halsen efter allt snack om boxen och kan bara konstatera vi är nu uppe och springer med vår produktion av de första boxarna.

    Video kommer på spektaklet inom kort.

    Ett tips Våga och Vinn, det behöver Sverige just nu…..

  • svennebanan

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 17:49
    Joachim_Larsson;548765 wrote:
    Ett tips Våg och Vinn, det behöver Sverige just nu…..

    Ja våg behöver man tamefan alltid;)

  • simpa

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 18:51

    Skilj på men och med för fan, sjukt jobbigt. inte första gången

  • joachim_larsson

    Medlem
    28 maj, 2009 vid 04:41
    simpa;548784 wrote:
    Skilj på men och med för fan, sjukt jobbigt. inte första gången

    Fixat.

  • joachim_larsson

    Medlem
    3 juni, 2009 vid 20:42

    Nu har ni äntligen filmen om Surfboxen här
    http://www.konanordic.com/News.aspx?nId=8cbae4255752cbb&nPi=0

  • swe-496

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 00:07

    Ojojoj…Med det låset som var på boxen i filmen så är man ju inne på mindre än 5sekunder och kan plocka åt sig prylarna..Tror inte något försäkringsbolag godkänner det låset.

    Den typen av lås ser ut att vara av samma typ som sitter på lås i klädskåp i badhus bl a.

  • g_l

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 07:34

    Hur gör man om man råkar peta in tex en mastfot eller nåt annat smått längst in i boxen? Måste man klättra upp å krypa in i hålet då eller finns det en lucka på baksidan eller nån annan smart lösning?

  • lex-luthor

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 09:15

    Så vad kostar en box motsvarande den på filmen?

  • alexasu

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 09:59

    haha, det är sjukt kul när han drar ut konan ur facket. precis som när en illusionist typ drar ut massa hopknutna näsdukar ur ärmen eller nåt – det tar aldrig slut!

  • broderisak

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 12:38

    Låset var ju fan ett skämt!!! Skulle aldrig lägga mina prylar där för 10 000tals kronor och sen ett lås som sitter på typ en brevlåda man har hemma….. glöm det.

  • m3lk3r

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 13:49
    alexasu;550928 wrote:
    haha, det är sjukt kul när han drar ut konan ur facket. precis som när en illusionist typ drar ut massa hopknutna näsdukar ur ärmen eller nåt – det tar aldrig slut!

    Tänkte precis kommentera detta, den var stoooor :shocked:

  • roding

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 13:51

    Hade aldrig lagt mina grejer i en sådan box.. som att be att bli av med dom..

  • kronaldo

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 15:29

    Skön idé. Kan tänka mig såna boxar utomlands på tex kretas stränder (där många uthyrare för närvarande förvarar grejer i öppna garage). Tror dock inte på boxen här i Sverige, mest pga bristande säkerhet.

  • carl-r

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 16:59

    Sorry, men det var en sjukt oduglig video. Faktiskt så dålig att jag tror att den jagar bort presumptiva köpare.

Sida 4 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem vill inte slippa släpa på grejer?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.