• stebe

Medlem
    31 januari, 2007 vid 16:11

@Fifi 362843 wrote:

Chrille o Anna fixa åt oss, men det är samma ägare som har Coche paradise så genom det hotellet ska det gå att boka kite cabanas också!

Varken Coche Paradise eller Chris nånting som skall vara någon kontaktperson på kite Cabanas svarar på mail. Jag får forska vidare, tack för hjälpen iaf.

• svinet

Medlem
    31 januari, 2007 vid 16:29

@stebe 362846 wrote:

Varken Coche Paradise eller Chris nånting som skall vara någon kontaktperson på kite Cabanas svarar på mail. Jag får forska vidare, tack för hjälpen iaf.

Hola amigo nu är jag hemma från US.
    När drar du?

• stebe

Medlem
    31 januari, 2007 vid 17:56

@Svinet 362853 wrote:

Hola amigo nu är jag hemma från US.
    När drar du?

31/3…. vi får träffas nån dag och planera lite resa.

• alfm

Medlem
    1 februari, 2007 vid 07:59

@stebe 362846 wrote:

Hoi.

Chris har bare blitt tatt av Coche syndromet, som man blir litt sløv av. Så han svarer etterhvert. Om du ikke drar før i slutten av mars, har du god tid uansett. Jeg snakket med han for en uke siden ca, og var null stress med å få boende nå i februar. Så det er bare å starte å drikke ducoral til frokost..

/Alf

• stebe

Medlem
    1 februari, 2007 vid 08:10

@AlfM 362936 wrote:

Hoi.

Chris har bare blitt tatt av Coche syndromet, som man blir litt sløv av. Så han svarer etterhvert. Om du ikke drar før i slutten av mars, har du god tid uansett. Jeg snakket med han for en uke siden ca, og var null stress med å få boende nå i februar. Så det er bare å starte å drikke ducoral til frokost..

/Alf

OK :), vet du vad det kostar per natt att bo där?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.