• zo0

    Medlem
    26 september, 2006 vid 19:14

    skönt ställe.. jag e jävligt glad att jag kommer hinna träna upp mej innan jag åker utomlands o kita så jag kan iompa på tjejerna bättre en han som mörda kiten 😀

  • wibban

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 22:27

    Ser grymt härligt ut…
    Får bli nästa resa kanske
    /Magnus

  • lindalove

    Medlem
    3 november, 2006 vid 17:40

    Tack för en grym tråd! Ska till Víetnam i januari -07 och sen vidare till Thailand. Ni har räddat min semester, jag hade inte en aning om att man kunde vindsurfa där.

    Om det är någon som kommer att vara där samtidigt, hör gärna av er eftersom jag kommer att resa ensam.

    Återigen, TACK!

  • eddie

    Medlem
    3 november, 2006 vid 18:40

    Med den signaturen får du säkert många svar…
    Går det trögt så vet jag en hel massa andra forum.
    *ler*

  • lindalove

    Medlem
    3 november, 2006 vid 22:51

    Eddie var ju tyvärr redan upptaget… =)

    Love hälsar och tackar för omtanken.

  • eddie

    Medlem
    4 november, 2006 vid 21:41

    Det var så lite så… 😉

  • janne

    Medlem
    5 november, 2006 vid 07:23

    jag kommer vara där…
    har skickat ett personligt meddelande till dig….

  • superoskar

    Medlem
    8 november, 2006 vid 16:04

    Jag och Georgi e redan här !
    Lite “so so” med vinden. Hade 12 dagar fin vind, sen inget i 7 men nu har det börjat blåsa igen.
    Helt galet slappt här nere.

  • atte

    Medlem
    16 november, 2006 vid 18:58

    Hej alla.

    Jag kommer till Nam den 16 dec och drar den 4e jan. Tänkte vara första tiden i Nah Trang och sista i Mui ne.

    Hittar inga hyrpriser på nätet. (Länka gärna om ni hittar) men ni som varit där, vad kostar det att hyra bräda? Eller ska jag släpa med hemmifrån? Eller köpa någon beggad hyrbräda?

    By the way, jag har med mig 3 singelbrudar, hoppas ingen stör sig på det för i så fall kommer jag själv.

    Är det några av er där då?

    Hade
    /Atte

  • lalliso

    Medlem
    21 november, 2006 vid 10:20

    Ar i Kambodja nu..
    Haller pa att vanta pa mitt visa.
    Nagon som befinner sig i mui ne nu???

    Hade varit gott med lite info om boened osv..
    Tror vi kommer dit den 24 nov.
    Vad kostar det att hyra kite?

  • niccoschiller11

    Medlem
    23 november, 2006 vid 09:35

    Kanoooooon!
    Gött när man hittar “nya” kiteländer där det är riktigt billigt att bo och inte alltför turistigt.
    Synd att vågorna verkar kassa….Skulle det gå att vågsurfa över huvud taget tror du? Var i så fall? Man vill ju ha allt;-)
    /Nicco

  • superoskar

    Medlem
    23 november, 2006 vid 11:20
    Lalliso wrote:
    Ar i Kambodja nu..
    Haller pa att vanta pa mitt visa.
    Nagon som befinner sig i mui ne nu???

    Hade varit gott med lite info om boened osv..
    Tror vi kommer dit den 24 nov.
    Vad kostar det att hyra kite?
    Jag och Georgi e har. Snacka med buss-chaffisen/ledaren och be honnom droppa av er pa nagot stalle med billigt boende, da far ni typ 7-9$ natten. Sen kan ni leta vidare pa egen hand.
    Vi bor pa ett stalle som heter Ngoc Bich men jag tror det e fullt har nu.
    Hyra ar dyrt, kan inga priser i huvudet men det ar runt 30 $ for en timma med all utrustning, 300$ for en vecka, nagot i den stilen.

    niccoschiller11 wrote:
    Kanoooooon!
    Gött när man hittar “nya” kiteländer där det är riktigt billigt att bo och inte alltför turistigt.
    Synd att vågorna verkar kassa….Skulle det gå att vågsurfa över huvud taget tror du? Var i så fall? Man vill ju ha allt;-)

    /Nicco

    Finns en strand norr om Mui ne beach (15 minuter med moppe) dar det finns fina waves, var dar och testade vagsurfing nar det inte blaste nagot. Har hort att vagorna ska vara FETA i december/januari. Kan posta bilder naste gang jag e dar.
    Ska man vara har en langre tid och vill kora mycke vagor sa kan man kopa en moppe for 100-150$ a sen salja den nar man sticker.

  • larssa

    Medlem
    30 september, 2007 vid 21:02

    @superoskar 349723 wrote:

    Finns en strand norr om Mui ne beach (15 minuter med moppe) dar det finns fina waves, var dar och testade vagsurfing nar det inte blaste nagot. Har hort att vagorna ska vara FETA i december/januari. Kan posta bilder naste gang jag e dar.
    .

    Var blir bilderna av? :santa:

  • a-holm

    Medlem
    3 oktober, 2007 vid 14:49

    vart har du hittat den fina stattestiken???

  • nniillaamm

    Medlem
    13 oktober, 2007 vid 18:10

    Är mui ne något att rekomendera för en som inte åkt allt förlänge ca 1 år? Har ju förstått att det är choppigt och en del vågor men finns det även plattvatten och där det e långgrunt?

Sida 7 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.