Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!

  • dr-masse

    Medlem
    30 september, 2011 vid 12:36

    2-3000 spänn för mer än 2 år gammal drake är inte konstigt alls, tycker jag. Det är ju så det funkar med begagnade sportprylar.

    Helt rätt med budgivning! Även jag har gjort bra och mindre bra affärer genom åren, men jag har alltid strävat efter att sälja grejor som inte används. Det är ju på vattnet de hör hemma!

  • raggarn

    Medlem
    30 september, 2011 vid 13:08

    Ok bra tråd…hör till dom som fyndar beg till löjligt låga priser…
    har stor bil att fylla… pågående projekt är att testa olika segel så jag hittar det som passar mig,
    så nu tänkte ja köra snålskjuts på denna tråd eftersom köpes tydligen inte läses så ofta…..
    vill ha: http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=33794&title=neil-pryde-zone-2004-alla-storlekarse-koepes&cat=13
    köpes eller mottages för kaffepengar…. 🙂 om man ska följa prisutvecklingen på säljes !!!…….. skämt åsido jag betalar väl bra eftersom jag söker

  • erik_f

    Medlem
    30 september, 2011 vid 16:10

    Jag kör budgivning jag också, fast omvänd. Köper Hotsails Smack runt 4.0 , bäst pris/kvalitet ratio vinner budgivningen! Ring och buda: 0767-620575

    /Erik

  • doc

    Medlem
    1 oktober, 2011 vid 07:34

    Aaahh, Zone 2004. Det var ett bra segel det!

  • v-thun

    Medlem
    1 oktober, 2011 vid 10:16
    Doc;671553 wrote:
    Aaahh, Zone 2004. Det var ett bra segel det!

    Va såldes seglerna å masterna för?

  • doc

    Medlem
    1 oktober, 2011 vid 11:46

    10000 för alltihop. OK för alla involverade. Jag hade kanske kunnat dra ut på budgivningen men bättre att få ett avslut.
    Nu har jag ju dessutom fått mina Banzai. Goya har tagit ett kliv framåt, helt klart. Ska bli grymt spännande att testa dom.

  • doc

    Medlem
    1 oktober, 2011 vid 11:49

    Apropå gamla segel. Det segel som jag fortfarande saknar och nästan skulle kunna köpa igen om jag hittar är Gaastra Manic 2006 5.0 med 100% RDM till. Maken till register och skön känsla! Mjukt men kraftfullt.
    Zone 2004 4.2 med Powerex var inte heller illa. Det enda NP jag minns särskilt.

  • raggarn

    Medlem
    1 oktober, 2011 vid 13:36

    nej…nej…och åter nej……Zone är det sämsta seglet som finns..!!!!! jag ska ha mina till att täcka vedhögen…!!!
    😉 😉

    så släng era gamla hitåt….. 🙂

    fan… nu vill ju ingen sälja…!!!

  • sinker

    Medlem
    1 oktober, 2011 vid 14:38

    Jag har ett Search 4.5 i svart och guld. Kan det vara något?
    /sinker

  • doc

    Medlem
    1 oktober, 2011 vid 15:00

    Tusan, är det verkligen ingen som ska uppgradera sin gamla HotRod 400 till nyare mast?

  • jofogel

    Medlem
    1 oktober, 2011 vid 15:27

    Wow! Den här tråden är ett embryo till något helt nytt på webben: köp och sälj åt alla håll – helt osorterat, okategoriserat i en och samma tråd – bara att kasta sig in i auktioner, försäljningar till fast pris, bortskänkningar, marknadsanalyser och transaktioner. Helt öppet och transparent. Hur blir det – finns det möjligen någon lämplig 6,0:a till mig?

  • guzzi

    Medlem
    1 oktober, 2011 vid 16:32

    6,0 Gaastra Remedy 2009 till salu

  • doc

    Medlem
    1 oktober, 2011 vid 17:11

    Faktiskt inte så dumt. Boards forum har såväl “classifieds” som flera köp/sälj-trådar. Det blir ganska levande. Det fyller ju en funktion också eftersom Köp/Sälj inte funkar med Tapatalk och det blir ett jäkla zoomande med fullversion på mobilen.

  • sailortrash

    Medlem
    1 oktober, 2011 vid 17:16

    nuvarande köp och sälj är ju tilräckligt ostrukturerat…går ju inte at söka på ett vettigt sätt t.ex..vet inte om det behövs mer ostrukturerat köp och sälj på steffo..

  • ninak

    Medlem
    1 oktober, 2011 vid 17:48

    Om det är ngn som har en nedhalsvev liggande så är jag intresserad.

Sida 4 av 31

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.