Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vilka bindningar?

  • lelleee

    Medlem
    10 juni, 2012 vid 21:00

    tänk om folk hade fått för sej att köra snowboard i straps 🙂 hur sjukt hade inte de vatt

  • lima-ko

    Medlem
    11 juni, 2012 vid 10:39
    MickeMoose;690764 wrote:
    ok, då har jag fått en bra uppfattning. Tack för alla svar. jag måste nog testa båda innar jag köper på mig nya saker tror jag. 🙂 tack igen

    Absolut, se till att få testa lite olika så märker du snabbt vad du föredrar. Är du i närheten av Halmstad och det blåser, hör av dig så får du pröva min bräda med North/Ronix Frank boots, en förbannat fin skapelse.

    Lelleee;690769 wrote:
    tänk om folk hade fått för sej att köra snowboard i straps 🙂 hur sjukt hade inte de vatt

    Back in the days körde de ju faktiskt med gummiband över foten 😉 men idag känns det ju helt skevt ja.

  • mickemoose

    Medlem
    11 juni, 2012 vid 16:24
    Lima-ko;690815 wrote:
    Absolut, se till att få testa lite olika så märker du snabbt vad du föredrar. Är du i närheten av Halmstad och det blåser, hör av dig så får du pröva min bräda med North/Ronix Frank boots, en förbannat fin skapelse.

    Back in the days körde de ju faktiskt med gummiband över foten 😉 men idag känns det ju helt skevt ja.

    Skit sjysst. Jag hör av mig om jag skulle ha vägarna 🙂

  • lima-ko

    Medlem
    11 juni, 2012 vid 16:35

    Do it.

  • dadil

    Medlem
    11 juni, 2012 vid 21:59
    Lima-ko;690815 wrote:
    Back in the days körde de ju faktiskt med gummiband över foten 😉 men idag känns det ju helt skevt ja.

    citat taget från ett kiteforum i framtiden

  • lima-ko

    Medlem
    11 juni, 2012 vid 22:03
    dadil;690882 wrote:
    citat taget från ett kiteforum i framtiden

    Hah hah, mycket möjligt Dadli ;).

  • thomas-stenqvist

    Medlem
    12 juni, 2012 vid 10:10

    Köp boots du kommer inte att ångra dig, jag krachar ofta (typ hela tiden) har inte behövt bodydragga eller leta bräda en gång i år (ca 20 timmar på vattnet).
    Efter ett tag så vänjer man sig.
    Tips när man krachar: Åk med efter draken rullar över till mage brädan bakom dig vid vatten ytan skickar upp draken i lyft zon poppar upp och sedan åker man vidare.

  • sourra

    Medlem
    12 juni, 2012 vid 10:52

    Antingen får de ju sitta jäkligt bra eller jäkligt löst. Mardrömmen är ifall de sitter halvbra och du åker ut med ena foten i en krasch och blir släpad.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vilka bindningar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.