• volym+vikt

    Publicerad av ippa på 23 april, 2005 vid 09:06

    Efter att ha lagt på mig vinterisolering är det nu dax att slipa formen.
    * Vad kan då vara bäst att göra?
    1. Jogga……….nää
    2. Walking……..njaa
    3. Simma……….bara om jag måste
    4. Surfa……….Helt klart JA
    5. Köp större bräda……JA
    6. Köp större segel……JA
    7. Flytta till Västkusten , där vattnet är saltare (flytkraft)……..njae
    8. Förslag tack……… cool.gif

    jester svarade 19 år sedan 9 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 april, 2005 vid 09:43

    Börja köra speed. Då är ju vikten en fördel…

    grin.gif

  • jonasp

    Medlem
    23 april, 2005 vid 09:50

    cykla i skogen är bra alt när det inte blåser. mkt roligare än o springa o snällare mot ben o leder.

  • joce

    Medlem
    23 april, 2005 vid 12:21

    spinning är oslagbart om man vill förbättra konditionen mycket på kort tid…

    Har tidigare säsonger varit grymt andfådd efter premiären men sedan jag började med spinning och löpning har det inte varit några som helst problem med det=)
    Surfa (Spinna) på
    Joce

  • donpedro

    Medlem
    23 april, 2005 vid 14:24

    1. Jogga/springa… De e faktiskt roligare än man kan tro, ta med dig en polare eller lyssna på riktigt bra musik

    2. Rullskidor… Visserligen ganska trist men väldigt nyttigt inte minst för den som tänker köra vasaloppet igen.

    3. Cykla…. Både i skog och på asfalt

    4. Dra ihop några polare och lira lite boll ex fotboll basket eller liknande.

    5. Åk skate board.. Jag vet inte hur gammal eller road du e av det men det är bra träning och jävligt skojj.

    6… Bästa och skönaste träningen wink.gif

    Kommer nog på flera senare!

  • sunil

    Medlem
    23 april, 2005 vid 16:19

    7. flytta till västkusten e helt klart de bästa du kan göra… de e inte bara saltare de blåser mer också!

  • markram

    Medlem
    23 april, 2005 vid 17:02

    Magsjuka, salmonella, el. dyl. gör att du snabbt bantar bort en halv till en kvadrat segelyta…
    Fast å andra sidan blir man långsammare då..

  • rasmus_w

    Medlem
    23 april, 2005 vid 19:59

    Jag har skaffat gymkort. Kör mest olika varianter på gruppträning (Bodypump är bra för den där uthållighetsstyrkan vi surfare behöver, men core kan också vara trevligt om man siktar på lite magrutor) eftersom min dåliga självdisciplin brukar leda till att jag tränar rätt slappt på egen hand, plus att grupperna är smockfulla med söta flickor att vila ögonen på. smile.gif

    Fast jag kör lite ren styrka också och ska nog ta och prova lite cykelpass för konditionens skull.

  • jester

    Medlem
    24 april, 2005 vid 09:20

    In-lines!

    Inte alls lika tråkigt som att springa, och betydligt roligare (och ballare) än rullskidor. Har du lite problem med ryggen, så är in-lines dessutom riktigt bra, då man får skön träning för ryggen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.