Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Wave Classic?

  • doc

    Medlem
    10 september, 2012 vid 20:23

    Sweet! Snyggt jobbat 🙂 och härligt med lite positiva vibbar i den här tråden.

  • svenne

    Medlem
    10 september, 2012 vid 20:47
    Raask;698061 wrote:
    Varsågoda, vi annordna en tävling själva, “gör något själv” snacket sporra oss lite och vi hade 8 deltagande från PS eller föredetta PS vindsurfing elever. Hoppas detta kan hjälpa lite till bitterheten i ämnet!

    Hatten av! Det blir vad man gör det till. Hade du sagt till innan hade jag skickat ner en tischa som värsta kraschen-pris. 🙂

    Body draggen fick väl bonuspoäng?..

  • raask

    Medlem
    10 september, 2012 vid 20:53

    Bodydragen var utav Markus Rydberg och han vann ju den deltävlingen, vilket måste berott på bodydraggen 🙂
    Vi kommer nog ordna en ny redan på fredag så alla bidrag är välkommna! 😉

  • m3lk3r

    Medlem
    10 september, 2012 vid 23:23

    vad tråkig tråden blev. vad hände med allt tjafs?

    SJUKT dålig låt i filmen där, riktigt kass var den!

  • dr-masse

    Medlem
    11 september, 2012 vid 07:09

    Ere ändå inte lite dråpligt att kolla på proggarna för “Wave Classic-helgen” just i år?….

  • raask

    Medlem
    11 september, 2012 vid 07:17

    Visst är det! Men det går att surfa även om de inte är waveclassic! Det går även att göra andra tävlingar förutom waveclassic med ju!

  • dr-masse

    Medlem
    11 september, 2012 vid 07:30

    Ja, absolut! Tänkte mest på hur ironiskt det är just i år. 🙂

  • enlight

    Medlem
    11 september, 2012 vid 18:55

    Svenne: Du kan gärna dirigera tishan till SurfOSD så tar vi den som värsta kraschenpris i Vbv Classic!

  • impact

    Medlem
    11 september, 2012 vid 20:32
    Raask;697184 wrote:
    Vill bara att du ska läsa de fetstilta, som Henrik Hagen, från Svenska vindsurfing förbundet, skrev i denna tråden. VVK har ingen skyldighet, men dem arrangerade, drog sig ur utan att ens höra sig för i klubben om de var någon som vill ställa upp och hjälpa till.
    Synd är det, men de här gnället leder ingenstans

    Jag har varit med i klubben sedan 1995 och arr tävlingar under hela tiden. De senaste åren har jag av olika privata skäl inte varit med.

    Under en hel massa år har vi genom alla möjliga sätt försökt få med yngre mer intresserade människor att arbeta med klubben och tävlingar. Intresset för detta har varit minst sagt dåligt eller nära noll. Vi har försökt på en mängd olika sätt att få människor att ställa upp för WC bland annat är det svårt att få domare eftersom de bör ha ngn kunskap om sporten och hur man bedömmer.

    Ja som sagt att komma och kräva klubben på de ena eller andra duger inte utan det enda som gäller är att vara delaktigt med eget arbete och engagemang!

    Själv fiskar jag mest lax numera och är helt ointresserad av att frysa röven av mig på Apelvikens strand för att tala om att sälja korv eller ta tiden på heaten och köra den jävla domarvagnen till Veddige!

    Tack och hej
    Mattias

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Wave Classic?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.