Forumsvar skapade

Sida 4 av 37
  • _alexander

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 23:02 som svar på: Lurad på köp&sälj
    pjoter wrote:
    Jag bidrar gärna med nån hundring till don pedro, skicka kontonr.

Tycker det är lite läskigt att alla tjatar om att straffa den jävla killen, det känns mer som han behöver hjälp. Tycker det han gjort är illa men att straffa ut någon är sällan rätt sätt att lösa ett problem. Vad tror ni det hjälper om killen får skulder hos kronofogden på 150 000:- istället för 146 900 😕
    Poängen att sånt här beteende inte uppskattas har nog redan gått hem hos både honom och hans bror tror jag.
    Det som är viktigt nu är väl att visa att offret inte ska behöva lida i onödan och det gör vi väl lättast genom att tillsammans täcka hans förluster.
    skönt att någon sa det till slut, jag tror inte den här killen gör detta för att han tycker det är kul… antagligen för att han inte har något val, han kanske får en pistol jämte skallen varje helg av bandidos? som vi är omedvetna om… och då hans enda sista utflykt är att utnyttja den härliga gemenskapen mellan oss surfare, eller så kan det va att han helt enkelt är ett rötägg, men innan man vet bakgrundsfakta så kan man bara beklaga att detta gick ut över våra surfbröder och inte va så snabb att kasta paj.
    kram

• _alexander

Medlem
    23 september, 2006 vid 16:49 som svar på: Snyggaste segel?
    surfsession wrote:
    Vilken segel modell genom tiderna tycker ni är snyggast?
    manic 07
    force 06 (blåa)
  • _alexander

Medlem
    21 september, 2006 vid 18:47 som svar på: Hvem tar inn Gaastra i Sverige?
    Oregistrerad wrote:
    Må ha nye seil og de er litt dyre i Norge 🙁

Thomas Wessel, N-14
    http://www.surfshopen.se

• _alexander

Medlem
    18 september, 2006 vid 18:04 som svar på: Film från brazilien
    Bjornen wrote:
    Undrar om dom förstår hur bra dom har det ? Ser bara vårat gråa skandinaviska kalla vatten framför mig 😡
    ja, man borde inte få va född där det blåser varje dag och är solsken, stryk ska dom ha..
  • _alexander

Medlem
    17 september, 2006 vid 14:39 som svar på: Bilder från Klagshamn igår?
    Naish wrote:
    Tjenixen!

Såg massa folk som fotade igår,var är alla bilder;)?
    det va nån dude i mössa som fotade en del vet jag, vore kul om han la upp dom (om du hänger här?)

• _alexander

Medlem
    9 september, 2006 vid 11:17 som svar på: Framåtlopen
    pinotti wrote:
    hej , undrar bara varför man måste titta bakott,lope borde ju funka endå !! eller???
    ja men då upplever jag att det blir näst intill vertikal rotation som gör att du chrashar hårt om du inte valt mastodont vågen att hoppa på, men om du tittar mer bakåt mer horizontell
  • _alexander

Medlem
    8 september, 2006 vid 06:54 som svar på: Bilder/Film ifrån Varberg Classic???????
    bonasurf wrote:
    Finns där ingen som har bilder ifrån tävlingarna för oss som ”förpassades” till Vilshärad????
    se min sida
  • _alexander

Medlem
    5 september, 2006 vid 18:58 som svar på: Vilshärad pics
    highflyer wrote:
    Vart blir det idag då?
    Ringnäs?
    secret på var skönt på kvällningen! för att förtydliga ligger secret nedanför revet som kan ses en bit medanför ringenäs i bukten, var körde du?
  • _alexander

Medlem
    4 september, 2006 vid 07:21 som svar på: Vilshärad pics
    manno wrote:
    kollade dogge imorse, var tyvärr inga vågor då, blir nog ringenäs for the braves!
    ringenäs med 4,2 som minst i eftermiddag??
    det har vart kul att lära känna dig
  • _alexander

Medlem
    3 september, 2006 vid 22:09 som svar på: Vilshärad pics
    highflyer wrote:
    Ok tack. då satsar jag på det.
    Dogge = västra stranden eller?
    finns det något speciellt ställe där alla parkerar?

tack för hjälpen!!!!!!!!!!!!!!!!
    imorgon på vsv kommer vi förmodligen parkera vid båt bodarna som ligger mellan simstadion och reningsverket, vet dock inte hur jag ska beskriva hur man kör dit pinsamt nog… men om du har lust att höjda så kan man lika gärna parkera vid reningsverket, så får du en mördar slör hem sen!
    ett tips är att hålla utkik efter flytande stockar i vattnet som e ett helvete om du kör lite längre in, fullt ös imorgon!

• _alexander

Medlem
    3 september, 2006 vid 21:22 som svar på: Vilshärad pics
    highflyer wrote:
    Ser fint ut!
    Är det någon av er inbitna halmstad surfare som vill ge en rekomendation om vart i halmstad man ska surfa i morgon ”måndag”
    Det är lite lurigt som nyinflyttad!!
    boysen drar till dogge! kommer bli grymt på eftermiddagen =)
    dmis 14.00 prognosen ser ju helt stöörd ut, 4,0!
  • _alexander

Medlem
    3 september, 2006 vid 18:32 som svar på: Red Bull StormChase
    Pakke wrote:
    living wrote:
    Ja, ganska skoj faktiskt. Har också sett filmen nu (väldigt starkt manus:)).. Vi (jag, Marcus Sjöstrand, Rikard Ljungberg, Frida W o Marie E.T.) var statister ett par dagar för ett par år sedan i Syda… Trodde inte det skulle bli någon riktig film av det (regissören var lite uppgiven;)), men där ser man!
    Kul
    🙂
    L/
    Vilken film snackar vi om blir ju nyfiken..
    Dangerous Waters som är pissdålig verkligen, hajscenen där 9219290 hajar kommer i horizonten och den följande slakten är bland det roligaste jag sett
  • _alexander

Medlem
    29 augusti, 2006 vid 07:16 som svar på: WAVE CLASSIC 2006, 2-3sept
    Ola_P wrote:
    Ser ju ut som det finns chans på lite vind, det var inte igår det blåste på waveclassic…
    26 knots på söndagen 🙂 bara att hålla tummarna för att detta håller sig
  • _alexander

Medlem
    31 juli, 2006 vid 12:51 som svar på: freestyle bräda som freeride
    nossodo wrote:
    Hur funkar det, åker mest fram och tillbaka, gippar och hoppar lite i dagsläget. Även om jag inte är någon freestylare känns det som mitt intresse ligger ditåt snarare än vågor. Segla fort är kul men är ingen jag vill satsa helhjärtat på.

Alltså, jag vill ha en bräda som jag kan lära mig lite freestyle trick på men som funkar bra att friåka på också och kunna åka i lite lättare vindar än med min 95l bräda.

De brädor jag tittar på är jp freestyle 109l från i år och förra året. Vad tror ni om en sådan. Något annat märke som funkar bättre som freeride? Eller är det en dålig ide överlag att köpa en freestyle?

Har blivit rekommenderad en super-x bräda men undrar om de är onödigt svåra att lära sig tricka på?
    du verkar va inne på rätt spår tycker jag! är det freestyle du vill lära dig så ska du inte ha något annat, jp´n tror jag hade passat dig utmärkt eller en skate, dom andra är något mer extrema, det finns tusen trådar om detta om du orkar söka! lycka till

• _alexander

Medlem
    31 juli, 2006 vid 09:48 som svar på: Dunkerbeck I Fängelse!????
    SpeedJhånny wrote:
    Tragiskt men sant……..

http://www.canarias7.es/articulo.cfm?id=31606

Fattar inte spanska så bra men verkar som han slagit sin fru och ska upp i rättegång……någon som kan översätta?
    The thirteen times champion of the world of windsurf, Bjorn Dunkemberck, it was stopped on the 04:00 of the today dawn, Saturday, in Beach Boat, Pájara, after presumably offering to its sentimental pair a hard blow in the face in the presence of two agents of the Civil Guard, according to eyewitnesses. The champion of the world of windsurf left then next to his woman of a celebration organized in the occasion of the World-wide Championship of Windsurf that is celebrated the past from 21 of July in the mentioned beach in the South of Fuerteventura when supposedly it attacked his woman who fell to the ground in front of a pair of Civil Guards who were on watch. Of immediate form, Dunkerbeck was arrested by agents of the Local Police of Pájara who transferred it to the quarter of the Civil Guard of Great Tarajal, Tuineje, where the opportune diligences by a presumed crime of domestic violence began. On the other hand, the sentimental companion of the windsurfer was taken care of in the place of the facts by a doctor of the Service of Emergencies of Pájara that ordered its transfer to the General Hospital of Fuerteventura after diagnosing a slight craneoencefálico traumatismo to him. According to she has been able to know ACN Press, Bjorn Dunkerbeck could spend to judicial disposition the next Monday, meanwhile, she will remain in the jails of the Meritorious one. People close friends to the Champion of the World of Windsurf confirmed that in the last days the windsurfista had been nervous by the results obtained in the Championship that they had relegated to him to a fifth position in the modality of Slalom and not far better in the modality of Speed, to which there is to add to the lack of wind of the last days and the suspension of the tests. Sources of the organization aimed at ACN Press that ”with all probability we will meet today to make a decision on the continuity from Bjorn Dunkerbeck

låter helt sjukt! vägrar tro detta

Sida 4 av 37
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA