adde
Forumsvar skapade
-
Exakt vilket segel och vilken mast är det du skall rigga?
/adde
-
Jag siktar på Björlanda vid 16-tiden
/adde
-
Ett par vändor med planing med 7.0 – resten segelsnurr, körde fram till 23. Inte värt 16 mil i bil…
/adde
-
Najs.
La faktiskt precis in Sunningen som en egen spot i windguru

För se om jag kommer upp i kväll, DMI har förskjutit sin prognos lite…
/adde
-
Vad fan är det för prognos?
/adde
-
Svar till:
Svar till:
Det kommer speedbrädor också står det på sidan!!! Kanske något för dig SPEEDjanne?
/Magnus[/ QUOTE ]
Hehe. Han har ju redan en…
[/ QUOTE ]
Han har ju bara en…
/adde
-
Klicka på ”kontrollpanel” uppe till höger.
/adde
-
Konica Minolta Dimage Z5 kan kanske vara ett alternativ? 12x zoom och bildstabilisator.
/adde
-
Det gäller att lägga ordern timead med fabrikens leveransdatum
, missar man får man vänta till nästa. Fabriken har fixa leveransdatum, ca 8 st per år, två månader innan detta datum läggs ordern. Efter detta är det fraktbolaget som sköter transporten. I bästa fall kan det alltså ta 2mån(byggning) + 1.5mån(båtfrakt) = 3.5 månader.Missar man ett beställningsdatum så dröjer det 1-2 månader innan nästa tillfälle ges…
Att flyga hit brädorna är dyyrt, men den möjligheten kommer kanske finnas i framtiden.
Segel/kitar är mindre skrymmande och flygs hit på ca 2 veckor, dock är det samma sak där med 2 månader mellan det att ordern läggs och det skickas.
Om du har en bräda som inte kommit så PM:a mig…
/adde
-
Han ville kinesa på min soffa, men jag sa ”Nej, Michi där drar jag faktiskt gränsen”.
/adde
-
Jepp.
/adde (Fick svar direkt från Michi
) -
Finns att beskåda på Deepfried. 86:an skall enligt uppgift vara samma som 85:an från 05.
Spana även in Boxer 06′ in action i Guincho…

Foto PWA/Carter, från http://www.pwaworldtour.com/adde
-
The board that goes ”pop” får vi hoppas. Annars byter jag den mot en buske.
/adde