Forumsvar skapade

Sida 121 av 204
  • adde

Medlem
    3 mars, 2005 vid 11:53 som svar på: Dunkerbeck till Northsails
  • adde

Medlem
    1 mars, 2005 vid 17:11 som svar på: digitalkamera

Finns ju en Z5:a nu som har 12 ggr zoom, 5 mega pixel, bildstabilisator och större LCD. Vet inte om de löst problemet med ljuskännsligeten dock.

/adde

• adde

Medlem
    1 mars, 2005 vid 15:57 som svar på: S… & Judo-Freddans buss bilder

Blir det en ”pimp my surfbuss” avdelning på dagboken också?

West Coast Customs aka stylepimpz med Ian i spetsen. Allt under ledning av S..zibit.

bling, bling

/adde

• adde

Medlem
    1 mars, 2005 vid 15:49 som svar på: brädfrakt till Marocko???

Packa korta saker som, segel och kanske bomrör (om de är delbara) i ett vanligt paket. Resten borde gå att få ned i 50 kg.

/adde

• adde

Medlem
    1 mars, 2005 vid 15:29 som svar på: brädfrakt till Marocko???

1800 sek enkel resa för 50 kg är väl okej? det är ju två utrustningar. Ni är väl fler som åker?

/adde

• adde

Medlem
    28 februari, 2005 vid 12:03 som svar på: Film, Cabo Verde

Polarna åkte med ITOMA två veckor över jul och nyår… Ny våg varje dag och MAX 6-7 personer på vattnet (och alla seglade inte ens vågor!!). Seglar man får man grejerna riggade i handen varje morgon laugh.gif, men de kitade så dom fick pumpa själva laugh.gif. Cross-off i rev man inte ens kan nå från land! Besättningen fanns redo i Jetski om nått hände…
    men dyyyrt som saten…

Kap Verde står på listan, men överst står ju Maui och dit åker vi ju snart, eller hur jimmy? laugh.gif… sen kommer nog Maurizius och sen… Kap Verde…

/adde

• adde

Medlem
    21 februari, 2005 vid 12:43 som svar på: Maui med familj.

Då syns vi där!!

Bor vi i ettan Basse?

/adde

• adde

Medlem
    18 februari, 2005 vid 08:30 som svar på: AB+ brädor

Du som är på plats kanske vet om det blir nått PWA Hawaii Pro i år, står fortfarande TBC på PWA’s hemsida. Vore kul om dom hade lite mer pengar i potten så att poängen räknas laugh.gif

/adde

• adde

Medlem
    17 februari, 2005 vid 07:34 som svar på: *off topic* HATA MATLAB

Svär inte i kyrkan!!!

/adde

• adde

Medlem
    17 februari, 2005 vid 07:31 som svar på: Hoppa högt och långt

Postade Danny Way klippen på ett annat forum och fick Roddney Mullen tillbaka.

Detta är väldsklass, och ”gubben” var ju fan gammal redan när jag var ung…

/adde

• adde

Medlem
    15 februari, 2005 vid 09:11 som svar på: Roliga bilder. 🙂

Haha, helt i klass med bilderna på tjocka-kines-pojken…

/adde

• adde

Medlem
    10 februari, 2005 vid 13:01 som svar på: www.mauisails.com – Barry, McGain mfl kör på

16:e Januari 2005, Kevin P.

aal.jpg

aak.jpg

aam.jpg

aan.jpg

Vissa likheter med Poison tycker jag… (kanske tom är gamla Posion protosar… ser ju ut att vara en dag man inte vill missa även om man riskerar att fastna på bild med ”fel” segel i händerna)

/adde

• adde

Medlem
    10 februari, 2005 vid 12:03 som svar på: www.mauisails.com – Barry, McGain mfl kör på

Om du läser i forum-delen på sidan så står det att det är en vidareutveckling av Neutron.

/adde

• adde

Medlem
    10 februari, 2005 vid 10:13 som svar på: neutral moderator

Jag modererar vindsurfing-konfen och råkar också vara sponsrad av swell. Dock har jag (efter att jag blev tillfrågad om att bli moderator) valt att inte ha några swell/naish länkar förutom under min profil. Men jag tycker ändå inte att det är så fel att Patrik har sådanna länkar. Så länge moderatorn inte aktivt rensar inlägg för andra märken så ser jag inget som talar emot en ”oneutral” moderator.

Ett betydligt större problem (som vi inte har på vindsurfingsidan) är den direktreklamen och försäljningen som förekommer på kite sidan. Det blir såklart ”gratis”annonser för dessa företag, och detta rimmar ju illa med att andra företag betalar för sina annonser. Resultatet blir såklart att dessa annonsörer inte tycker att det är värt kostnaden, ffa inte om man kan få det gratis genom hugade forum-postare.

Problemet är såklart var gränsen går. Är en semesterbild med en snygg bild på en Kite reklam? Är det reklam att skriva ned hur man upplever sin nya kite eller bom? Är det reklam att posta att man säljer ut sitt lager?? Kanske kan annonsörerna tillsammans med Stefan sätta upp gränser som moderatorn har till uppgift att se till att de efterföljs?

/adde

• adde

Medlem
    7 februari, 2005 vid 17:09 som svar på: Vind statestik på GC (runt påsk)

Det där är nog ”vanlig” vind, lägger man till passad-vinden som (nästan) alltid blåser så närmar man sig, som Oscar påpekar, 90-95% iaf under juni-augusti. Vi har nog 2, 3 blåsfria dagar på totalt en månad i juni och juli.

/adde

Sida 121 av 204
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA