Forumsvar skapade

Sida 123 av 204
  • adde

Medlem
    25 januari, 2005 vid 11:14 som svar på: Hjälp mig innan jag blir vansinnig på Mauisidorna!

Du kanske kan reta oss lite med bilder från Mauritius? wink.gif

/adde

• adde

Medlem
    25 januari, 2005 vid 09:10 som svar på: Hjälp mig innan jag blir vansinnig på Mauisidorna!

Tävling betyder att alla hänger på Hookipa och lämnar Kuau åt oss laugh.gif

/adde

• adde

Medlem
    24 januari, 2005 vid 16:11 som svar på: Hjälp mig innan jag blir vansinnig på Mauisidorna!

Jag har hört att det är som bäst mellan 21/3 och 8/4 laugh.gif

/adde

• adde

Medlem
    21 januari, 2005 vid 15:42 som svar på: Vart ska jag köpa bräda

Läs gärna detta inlägg

Samla lite kompisar och skrapa ihop en lite större order på prylar (eller byt ut allt ditt eget på engång haha). Kan inte garantera att du kan få en deal i dessa butiker (dvs på en RRD wave swallow). Men i andra butiker (nä inte bara swell) så kan man få lätt 5-10% om man köper ett lass på förorder.

Surfare förena eder!

/adde

• adde

Medlem
    21 januari, 2005 vid 10:33 som svar på: Vilken bil?

Svar till:

Audi 100 är fina grejor! Gärna en vit diesel! Går som ett lok, drar inget, rostar knappt.

ZBA737-1000.jpg

6900:- i Norrköping

[/ QUOTE ]

Ahhh, den var för enkel för en Göteborgare…

/adde

• adde

Medlem
    20 januari, 2005 vid 14:34 som svar på: Blir man stark av gyrobollen?

Du kan få köra några pass med mig laugh.gif

/adde

• adde

Medlem
    20 januari, 2005 vid 12:47 som svar på: ang maststyvhet…

Top och bottom flex är hur mkt masten böjer ned 3/4 resp 1/4 från botten. Relativt nedböjningen på mitten.

/adde

• adde

Medlem
    20 januari, 2005 vid 09:52 som svar på: Vilken bil?

Jag körde länge omkring i en Peugeot 309, rymmer sjukt mycket prylar I bilen, trotts att den är liten. ”Bäddbar”, i alla fall för en person. Drar hyggligt lite (0.8 med tre brädor+takbox+2 personer och all packning).

Nu kör jag Mondeo.

/adde

• adde

Medlem
    20 januari, 2005 vid 07:39 som svar på: Varför KP inte kom till London Indoor….

Ja och nej.

Jag, Jenny (min sambo), Toka/Saga, Basse (Sagas Sambo), S.. och H.. (är dom sambor?) samt två äckliga kitare skall till Maui samtidigt som Jimmy, men inte i samma gäng.

/adde

• adde

Medlem
    19 januari, 2005 vid 16:13 som svar på: GC i sommarr

Jag har åkt med fritidsresor ett par gånger, de tar med utrustningen för 800. Boende fixar du genom att maila info@cutre.com, de ordnar även med bil som plockar upp dig på flygplatsen (de kan även hämta dig själva om du inte tänker ha en bil). Även fritidsresor kan ordna med bil för liknande pris/standard.

/adde

• adde

Medlem
    19 januari, 2005 vid 14:20 som svar på: SM på Haga

Så här såg det ut förra året när SM gästade Haga (S till vänster och M till höger) laugh.gif

26%20Elitidrottande_vindsurfare.jpg

Fotograf: C_C (http://www.baconman.nu/cc/)

/adde

• adde

Medlem
    19 januari, 2005 vid 14:14 som svar på: Varför KP inte kom till London Indoor….

Nog för att vi skall resa långt, men inte ända till MARS laugh.gif

/adde

• adde

Medlem
    19 januari, 2005 vid 13:57 som svar på: Reportage på radiogöteborg – idag 10.33 – 101,9Hz

Var det HH som var ”där”?

/adde

• adde

Medlem
    19 januari, 2005 vid 10:46 som svar på: Ny distributör för STARBOARD

Dom kallar ju sig ditributörer för starboard, fast de har agenturen laugh.gif

Mystiken tätnar…

/adde

ps. det är väl inte DEN Tor…

• adde

Medlem
    19 januari, 2005 vid 10:20 som svar på: Ny distributör för STARBOARD

Severne då?

/adde

Sida 123 av 204
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA