adde
Forumsvar skapade
-
adde
Medlem25 januari, 2005 vid 11:14 som svar på: Hjälp mig innan jag blir vansinnig på Mauisidorna!Du kanske kan reta oss lite med bilder från Mauritius?

/adde
-
adde
Medlem25 januari, 2005 vid 09:10 som svar på: Hjälp mig innan jag blir vansinnig på Mauisidorna!Tävling betyder att alla hänger på Hookipa och lämnar Kuau åt oss

/adde
-
adde
Medlem24 januari, 2005 vid 16:11 som svar på: Hjälp mig innan jag blir vansinnig på Mauisidorna!Jag har hört att det är som bäst mellan 21/3 och 8/4

/adde
-
Läs gärna detta inlägg
Samla lite kompisar och skrapa ihop en lite större order på prylar (eller byt ut allt ditt eget på engång haha). Kan inte garantera att du kan få en deal i dessa butiker (dvs på en RRD wave swallow). Men i andra butiker (nä inte bara swell) så kan man få lätt 5-10% om man köper ett lass på förorder.
Surfare förena eder!
/adde
-
Svar till:
Audi 100 är fina grejor! Gärna en vit diesel! Går som ett lok, drar inget, rostar knappt.

6900:- i Norrköping
[/ QUOTE ]
Ahhh, den var för enkel för en Göteborgare…
/adde
-
Du kan få köra några pass med mig

/adde
-
Top och bottom flex är hur mkt masten böjer ned 3/4 resp 1/4 från botten. Relativt nedböjningen på mitten.
/adde
-
Jag körde länge omkring i en Peugeot 309, rymmer sjukt mycket prylar I bilen, trotts att den är liten. ”Bäddbar”, i alla fall för en person. Drar hyggligt lite (0.8 med tre brädor+takbox+2 personer och all packning).
Nu kör jag Mondeo.
/adde
-
Ja och nej.
Jag, Jenny (min sambo), Toka/Saga, Basse (Sagas Sambo), S.. och H.. (är dom sambor?) samt två äckliga kitare skall till Maui samtidigt som Jimmy, men inte i samma gäng.
/adde
-
Jag har åkt med fritidsresor ett par gånger, de tar med utrustningen för 800. Boende fixar du genom att maila info@cutre.com, de ordnar även med bil som plockar upp dig på flygplatsen (de kan även hämta dig själva om du inte tänker ha en bil). Även fritidsresor kan ordna med bil för liknande pris/standard.
/adde
-
Så här såg det ut förra året när SM gästade Haga (S till vänster och M till höger)

Fotograf: C_C (http://www.baconman.nu/cc/)
/adde
-
Nog för att vi skall resa långt, men inte ända till MARS

/adde
-
adde
Medlem19 januari, 2005 vid 13:57 som svar på: Reportage på radiogöteborg – idag 10.33 – 101,9HzVar det HH som var ”där”?
/adde
-
Dom kallar ju sig ditributörer för starboard, fast de har agenturen

Mystiken tätnar…
/adde
ps. det är väl inte DEN Tor…