Forumsvar skapade

Sida 101 av 197
  • andersbq

Medlem
    2 november, 2009 vid 13:37 som svar på: EM Dungarvan 2009

Jo, men en snabb titt på den där listan, Anders skulle komma på onsdag med frugan och lillpojken, (han skulle ha en clinic) men båtprojektet håller honom hemma. Finian & Cyril är inte heller här. Vinden idag är runt 5-6 m/s så det blev inget. Gott att kunna rigga i lugn och ro. Många som haft problem med vikt hit, kan säga att Benkes vikter är vanliga här! T o m Victor kom och frågade mig om bly… På första bilden nedan ser ni Monty Spindler (legendarisk segeldesigner, bl a Neil Pryde och nu The Loft) sitta och tillverka egna vikter!

• andersbq

Medlem
    2 november, 2009 vid 08:36 som svar på: EM Dungarvan 2009

Igår var det registrering, idag är första tävlingsdagen. Ser ut att blåsa typ 3-4 m/s. Skönt, kan jag rigga i lugn och ro. Åker till eventområdet nu.
    Anders Bringdal är inte här (ännu) tydligen så är Hydrocoptern stand by för rekord…

• andersbq

Medlem
    2 november, 2009 vid 07:57 som svar på: EM Dungarvan 2009

Vi var på en pub igår utanför stan och drack Guiness och åt lite otjänbar mat samt tittade på Riverdans. Victor och Björn hade dock ätit innan. Klokt. Riverdansen gick sådär för ddt var repa på deras CD, men sen skramlade dom ihop sina hermanos, som spanjorerna sa, lite instrument och sen var det show. Alla lugnade min oro kring mina förlorade segel mm, med att progonosen är sämre imorgon, max 2 heat kanske… Sedan en hel del prat om att segla när det är såååå kallt. (barfota). Nåväl i natt vid 02.30 så ringde de från flygplatsen planet från Riga hade landat och mina prylar med. Jag fick dem att köra en bil direkt ner så grejorna skulle vara här 06.00.
    Vaknade precis, sprang ut till receptionen, inga grejor, ingen visste något. Så småningom fick man tag på nattportiern som hade lagt prylarna i bagagerummet!

• andersbq

Medlem
    1 november, 2009 vid 10:20 som svar på: Söndag 1:a Nov. Torkelstorp…kan det vara nå´t?

Börjar bli dags att starta en klubb, så tar vi costen för kamera & käppar, samt en liten dinge som man kan paddla runt med för att märka stenarna.

• andersbq

Medlem
    1 november, 2009 vid 09:54 som svar på: Söndag 1:a Nov. Torkelstorp…kan det vara nå´t?

Lars, om det där är vyn från ditt hus, kan vi inte få sätta upp en webkamera hemma hos dig?

• andersbq

Medlem
    1 november, 2009 vid 09:00 som svar på: Lycka till på Irland Anders Bq

Tack, nu är grejorna incheckade iallafall, sisådär 145kilo.

• andersbq

Medlem
    31 oktober, 2009 vid 16:34 som svar på: Lycka till på Irland Anders Bq

Tack tack, lovar att jag ska göra vad kan, men jag nöjer mig med att satsa på att bli bäste svensk 😉
    Jag kommer hålla er uppdaterade vad som händer.

• andersbq

Medlem
    31 oktober, 2009 vid 00:19 som svar på: Holland Re-Match

Varför vill alla åka en vecka till holland i maj och ingen till irland nu i höst???

• andersbq

Medlem
    29 oktober, 2009 vid 22:05 som svar på: Dungarvan

Hoppla, hade tänkt lämna 5,2 hemma, men får kanske tänka om!

• andersbq

Medlem
    29 oktober, 2009 vid 10:20 som svar på: Hittade lite speed-bilder
  • andersbq

Medlem
    28 oktober, 2009 vid 06:46 som svar på: Ansökan team SweSpeed S-201

Kanon, Grattis Peter och Grattis Jesper!

• andersbq

Medlem
    27 oktober, 2009 vid 21:58 som svar på: Ansökan team SweSpeed S-201
    Badjanne;585501 wrote:
    Grattis Peter
    Lästa på:
    http://www.teamswespeed.se/
    att du blivit fullvärdig.
    Jag gillar dina mutor (XL)

Jag tror bara man behöver rapportera avvikelser från normen (XL)

• andersbq

Medlem
    27 oktober, 2009 vid 10:28 som svar på: Ansökan team SweSpeed S-201

Sakta i backarna, lite käppar och en bottenanalys av Hullsjön först om jag får be!

• andersbq

Medlem
    26 oktober, 2009 vid 18:00 som svar på: Den Stora Klagotråden

MEN JAG DÅ, har bokat ej återbetalningsbara biljetter till Dublin med SAS på söndag, men får inte med mig mina ynka 100kg vindsurfinggrejor mer än till CPH.
    Tanten på kundtjänst sa ”hyr grejor istället när du kommer fram”… skitihelvetet. Nu står jag på nån slags väntelista. Nästa år så blir det nog VM i fågeltittning istället, 100 klubben eller nåt.

• andersbq

Medlem
    25 oktober, 2009 vid 21:21 som svar på: Idag har jag varit Jesus!

snökäppar klarar isen förhållandevis bra, men vanliga ”naturpinnar” dvs små träd typ rönn är också sega när isen börjar dra.

Sida 101 av 197
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA