Forumsvar skapade

Sida 115 av 197
  • andersbq

Medlem
    4 juni, 2009 vid 19:55 som svar på: SWT LD 15-16/8 Klagshamn-är det på?

Det är Per Andersson Memorial, en helig tävling som aldrig ställs in.
    Men ta med guran vettja, gärna med en rockig modern repetoar!

• andersbq

Medlem
    3 juni, 2009 vid 07:15 som svar på: Lite bilder klagshamn

Jag vet allt vad jag ska göra medans örat läker – köpa lite nya grejer såklart!

• andersbq

Medlem
    2 juni, 2009 vid 19:37 som svar på: SweSpeed West imorron onsdag

jag kommer, NOT!
    Men förresten så är proggen nordväst runt 8-11 m/s, dvs ingen dunderstorm, men planing med 7,8 får ni säkert. Lycka till!

• andersbq

Medlem
    2 juni, 2009 vid 12:15 som svar på: Lite bilder klagshamn

tack för sympatierna, var hos doktorn igår och fick titta på trumhinnan med en fiberkamera och via en TV, ett präktigt hål mitt i… Återbesök om 3 lååååååååååååååååååååååånga veckooooooooor…..
    Inget badande eller doppande av huvudet till dess.
    Vad ska jag göra? börja supa, knarka eller helt enkelt bara gå och skjuta mig?

• andersbq

Medlem
    30 maj, 2009 vid 17:59 som svar på: Lite bilder klagshamn

Jag är oxå mr Depp efter att en sprucken trumhinna efter heat2, klantkastfall, (tyvärr på vänsterörat som jag har haft MEGAproblem med förra våren) så jag åkte hem. Kul att Paddy var snabbast i andra heatet iallafall!

PS Nu kommer jag ALLTID ha hjälm om det så blåser mindre än 1 m/s…

• andersbq

Medlem
    29 maj, 2009 vid 06:32 som svar på: Hjälm!
    mes;548996 wrote:
    Jag köpte Gath och ångrar mig pga att den är så hög i pannan…hade gärna haft en annan.

Du köpte nog den varianten som är gjord för vågsurfing (med mjuk panna), den som är för vindsurfing heter Gath Gedi.

• andersbq

Medlem
    29 maj, 2009 vid 06:24 som svar på: Speedrekord?
  • andersbq

Medlem
    28 maj, 2009 vid 19:55 som svar på: AB+/Mistral 2010

Han har inte stängt dörren helt för att ta fram vågbrädor i framtiden, men just nu satsar han på den nisch där han har mest trovärdighet. Sedan har han ju haft ryggproblem vilket gör att midjesele är aldrig mer tänkbart, dock tycker han att det funkar med smidiga sittselar även i vågor typ Naish Balance och Simmers lilla. Så vi får väl se vad som kommer! (Hans senaste vågisar var ju älskade av många)

• andersbq

Medlem
    28 maj, 2009 vid 18:20 som svar på: Wallén sport speed cup Klagshamn den 30-31 Maj

Bra med den nya poängberäkningen, det ger möjlighet att hoppa en tävling utan att rasa ner.

• andersbq

Medlem
    28 maj, 2009 vid 16:35 som svar på: Wallén sport speed cup Klagshamn den 30-31 Maj

Ser ut att bli ca 10 m/s på lördag.

NORDOST

• andersbq

Medlem
    28 maj, 2009 vid 13:23 som svar på: AB+/Mistral 2010

Hursomhelst blir det ett uppsving för Bromma Skidsport som (väl) har agenturen!

• andersbq

Medlem
    28 maj, 2009 vid 11:06 som svar på: AB+/Mistral 2010

Nja jag tror man ska se det som Pininfarina och Volvo.
    Men om vi ska backa till hur Mistral jobbat innan:

• andersbq

Medlem
    28 maj, 2009 vid 07:48 som svar på: Wallén sport speed cup Klagshamn den 30-31 Maj

Jag mailar dig, funkar mellhammar?

• andersbq

Medlem
    26 maj, 2009 vid 11:38 som svar på: SweSpeed TT Cup 26/5

OK, då gör vi så här, tävlingen är PÅ idag, då den är utlyst i ”rätt” tid samt att prognosen för idag är perfekt. (Det är kuling från syd hela kvällen).

Sedan utlyser vi en tävling för den 27/5 också.

• andersbq

Medlem
    26 maj, 2009 vid 09:09 som svar på: SweSpeed TT Cup 26/5

Det är bra prognos för i eftermiddag och ikväll (syd 12-15 m/s), vi kör mao. Ser ut att inte bli regn efter typ 18.00.

PS Hur är intresset för att köra en imorgon 27/5 också?

Sida 115 av 197
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA