anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Tror du snarare menar, 75-85 liter på brädan för att det skall kännas bekvämt.
Tror att 100 liter blir stort i vindar över 15 m/s
Om du inte kör Formula eller är en riktigt duktig surfare
[/ QUOTE ]
sälj båten:p[/ QUOTE ]
-
anonym-anvandare
Medlem18 september, 2005 vid 17:52 som svar på: Nu är rekordet på Haga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Den är redan kollad och godkänd
Robban som sitter och dricker skumpa hemma hos speedkenta -
anonym-anvandare
Medlem18 september, 2005 vid 16:49 som svar på: Nu är rekordet på västkusten!!!!!!!nu fattar jag inte vad ni jämmför?
är det inte 5 best speed som gäller ?
eller är det 5 best 10s (culing)?
sen är det märkligt att surfans averige på speed och 2s skijer en knop??? borde det inte vara samma
/mård -
-
Ring SP och fråga, dom hjälpte mig när jag behövde nya till scoren. De behövde bara veta vad det var för bräda.

-
anonym-anvandare
Medlem18 september, 2005 vid 14:01 som svar på: Webcam i Varberg, kanske fel forum menVi kan ju hoppas, nu senast i onsdags då det blåste galet satt man på jobbet o såg folk riggade…
Skulle vara schyst att se mer action, sedan är ljusinställningen en sak som borde ses över, ligger solen på är det svårt att se ngt. Drömscenariot hade varit streamande bilder över viken…! -
Opss,I sail mostly Euro condition and Morocco,not Ocean fast waves.
Jesper,what’s your weight and,please,did you tried some other compact shape before going on SW?
Thank you -
Thanks a lot guys,you’re so kind!
I think I should go for 82.I weight 83 kg and need a board for mainly 4,7 and 5,4.Tried lot of stuff (not very new compact shape but a d’light this summer) in that range and the feeling is alwais not perfect.Some are heavy weight boards,some don’t hold the rail good and go just staight,some carve fine and are slow and so on.
To me 82 l. in 55 cm is a nice measure.How about tail o.f.o.?
Did you notice that 5,6 kg is the real weight?
Thank you -
anonym-anvandare
Medlem17 september, 2005 vid 22:20 som svar på: vart kör ni i halmstad imorron bitti?Vilshärad
/M -
Tja
Fick wip-lash i torsdag när jag seglade. Fetaste kastfallet någonsin. Kommer nog dra der ändå om det blåser och inte gör alltför ont.
Kelso -
grattis jona, vad du är duktig.
-
ingen aning.. men skapligt varmt vatten gör det kanske lite lättare?
-
Hi guys,I’m really sorry but I’m not able to speak Sweden.Is it possible to have some news (in English) about Shock wave.I’m interested in 82 and 92.
Comparing 82 use range with other same category stuff it appear that prefers sails smaller than others (5,4 and smaller vs 5,8-4,7).Can you tell me why?
Maybe someone who tested it has the answer.
Thanks a lot. -
aaaaaaaaaahahahaha sug min fena imån luder!
-
Sug min kuk o tvätta min bil också!?;)