anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Jag hänger gärna på, men vit inte exakt var man går i…På Eniro-kartan finns det ingen markering!? Går man i vid Grönskan / Vänderby / Drättsvik??
-
Hade jag inte haft dåliga hjullager på dodgen så hade jag gjort dig sällskap.. Fan att inte delarna kom så jag hann byta..
-
chillin delaminerar! F2 har fått in hundratals reklamationer!! Lätt men vek!!!!
Hankloose
-
anonym-anvandare
Medlem13 september, 2005 vid 17:59 som svar på: Underhålla Våt/torr- dräkt´s funderingar…Min våtdräkt (gul titanium) från ca 96 är i bra skick förutom att jag skrapat upp knät, hur lagar man enklast ett uppskrapat knä. Det är inte helt igenom men man ser typ 3*3 cm av det blå ”tyget som är under det svarta. Kan man limma dit nya knäförstärkningar av neopren?
Tacksam för tips
-
anonym-anvandare
Medlem13 september, 2005 vid 17:18 som svar på: Underhålla Våt/torr- dräkt´s funderingar…Jag har använt sikaflex polyuretan efter rekommendation av nån annan här på konfen. Det är nog solen som är värst för neoprenet. En av mina dräkter var helt torr förutom under selen, där är det ju skugga så att säga. Låt inte dräkten hänga ute och torka, åtminstone inte utan att vända den ut och in.
.s
-
anonym-anvandare
Medlem13 september, 2005 vid 17:01 som svar på: nu ryker alla rekård kålla mitt nya vapenVi kommer att vara start klara 8.00 i morgon bitti
för att ta rekordet . För de nya blir inte lätt att slå
(Är ledig i morgon!!!!!!) -
Böna, jag kom på att jag måste köra själv ialla fall, måste ha bilen. Så jag sticker på förmiddagen men vi ses på udden!
/pepe -
anonym-anvandare
Medlem13 september, 2005 vid 14:52 som svar på: Onsdag, vart segla norr om Sthlm-Uppsala?Är Ekoln samma spot som Alnäs? Vilka segelstorlekar tror ni på imorgon ni som brukar köra där?
-
anonym-anvandare
Medlem13 september, 2005 vid 13:56 som svar på: Nr 3 av sveriges vindsurftidning ute nu!Läser på skärm. Med stor behållning.
-
Jag tror det.
Mvh
Ulf -
Visa lite SOUL Ila! Det finns vågor så det räcker i Lejjet. Det där är ingen attityd som går hem i Lejjet.
/Local -
Hej, vilken dag! Jag glömde min jacka. En gråsvart skidjacka med broderat ”RADIO MATCH” – emblem på armen.Jag finns på ola@radiomatch.com eller 0708-676690. Tack på förhand.
Måste bara passa på att säga tack till ortsbefolkningen för enorm förståelse för invasionen i helgen. Vilken vänlighet. Hoppas alla tog med sitt skräp hem…
-
Vet inte riktigt, finns annons på en F2 Compstyle 258 2003
Bredd: 65,9 Volym: 110 l, känns lite stor. Helst hade jag velat ha en chilli 99 l, har dock dåligt med pengar för tillfället, tänker att det kanske är bättre att vänta och köpa chillin i alla fall. Samtidigt kör jag på en gammal seatrend nu, så det hade ju ändå varit en grym uppgradering till en compstyle. -
Jag har varit ombord på en av de här skutorna och JA de är jävligt coola. Den jag var på är 109 fot och är tvåmastad. Tror den heter Narida och ägs (ägdes) av en svintät norsk redare. Any way lyxigt var det allt finns, projektor, datorer………… you name it!!

/Henke -
Tjena är det bra (plattvatten) vid Kapellskär vid Sydväst var kör ni?? är sugen på speed.
Fins det någon som vet ett bra speed ställe när det blåser sydväst???
Hoppas på 15ms i morgon.
MVH
MIcke
MV
Micke