anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Svar till:
fixa DC++ och gå in på en hub som heter typ extreme och sök på windsurfing så hittar du kanske mig om du har tur. Har en hel del filmer. (fast det är ju iofs olagligt
)[/ QUOTE ]
Vad heter du? Och vad är adressen till hubben? Är det denna
”eXtreme Sport” (exs.no-ip.org)? -
Här är rätt länk till bilden:
http://butik.surfersparadise.nu/images/vindsurfingbr%E4dor/rrd/Easyrider_05_400.jpg -
ligger Lund nedanför eller innan landskrona?
-
Har du erfarenhet av nån ”raukad guta”…
-
-
typiskt den där eric att kopiera andra bra drakar.
fast han kopierade iaf en snygg drake. va vidrigare att titta på den där späckklumpen som hängde under kiten. usch! kuslig syn. -
Ryggen är sisådär, kommer mest å bli ”stärka bålen träning” och jobb för min del i höst, men litta kiting skall det välan bli oxå! Inte lätt att bli gammal!Mvh Bengt N
P.s sjukgymnasten måste vatt full, tyckte jag ev. skulle sluta kajta! d.s -
glömde logga in …
//
Guranus -
Och hjälm behövs i dessa monstervågor…?
-
Jag jobbar med photografering och använde Nikon D2x för dessa, linser 12-400mm. Men, av någon konstig anledning package jag den inte i en påse och gick i vattnet med den… att förlora en D100 i vågorna skulle vara ok, men en D2x. Man får ju de mest spännande foton ur vattnet, med det blir en hel massa jobb.
-
Svar till:
Svar till:
Du e GALEN!!!!
Tack för en trevlig helg! Tyvärr började allvaret nu och jag är arg på att det blåser när ja sitter på föreläsningarna…

[/ QUOTE ]
en dag i Linköping

[/ QUOTE ]
du har nog rätt, ser ut som en ”maskinfest” i ryd
-
fixa DC++ och gå in på en hub som heter typ extreme och sök på windsurfing så hittar du kanske mig om du har tur. Har en hel del filmer. (fast det är ju iofs olagligt
) -
fett.. hur ser brädan ut då?
-
fan när kommer resten av bilderna o filmen dåå,, tycker det e lite sletet o komma med ett lovande inlägg o inte hålla måttet.