anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Tjena
Jag lämnade in ett tillägg till min ”överklagan” idag. Sista dagen för kompletterande handlingar är siste september så är det fler som tänkt skicka in handlingar så har ni september på sig.Bra att posten ovan försöker göra något större av det. I mitt överklagande försökte jag påvisa det absurda och snedvridningen i beslutet i förhållande till alla andra miljöförstörande ”satsningar” i kommunen, tex vindkraftpark, flervåningshusbyggen på kustnära tomter, livlig trafik rakt över heden osv.
-
hej
jag lagade min mistral av liknande årsmodell genom att helt enkelt såga av nosen strax framför M:et runda av och bygga nya kanter av glasfiber och epoxi.blev kanon. -
Hej
Ja Det är rätt grejor du anger att laga med. Blir dock aldrig lika starkt som innanAv det som syns verkar din bräda ha några år på nacken. Har du övervägt att skaffa dig något nyare. Dy hittar nog en shysst bräda från 00 eller så för 2-3tkr
/C
-
köpte en np 3000 väst från http://www.surfstore.co.uk, tog en vecka, 970 bagis (inkl vat och frakt) ser ut som de har 4000-västen också.
/labbe -
Kan ju vara något för oss som är lite ringrostiga, vill hoppa lite och rida vågor men undanbeder alltför mycket ”tvättmaskinåkning” och håller oss från Vildshära?
Snart dax för comeback.Vilka riktningar bör gå att segla på och att det bygger lite? -
men det är ju i stockholm, man får ju räkna med att det mesta kostar lite mer där..

-
Coolt, finns det möjligheter till vågridning vid Aludden och Sandviken eller blir det mer hoppramper och freestyle?
-
Svar till:
Om du riggat ner på gräs och varit JÄKLIGT noga med att inte få in ngt sandkorn så är Edman sails på Köpenhamnsvägen bra. Kostade mig 150 SEK att laga 40 cm reva och blev toppen. Men du får smila fint för han är rädd för att få in sand på golvet.
Adressuppgifter
Edman Sails
Köpenhamnsv. 42, 217 71 MALMÖ Tfn/Fax 040-98 13 39[/ QUOTE ]
Jep, han er sygt billig og dygtig
(han har bla. repet en ladning Mystic-harnesses for importören)Bare husk INGEN SAND

Lars
Bare husk sandet -
anonym-anvandare
Medlem30 augusti, 2005 vid 15:04 som svar på: Liberia, vilken kite ska jag ta med mig?Svar till:
ok du får min för 1000 + frakt!
[/ QUOTE ]
Sorry, jag har fått ett bra pris på en EH wave 7kvm.
-
Pro-limits är betydligt kraftigare skulle tro att den håller bättre.Kolla om Peter har i Halmstad.Har sålt min sista.
Peter -
Ser ut som du har rätt. Längre västerut då? Där viken börjar så att säga (längre ner från Maricon på din bild). Det ser ut att vara inte lika grund utanför och ännu mer exponerad.
-
Hengos EH-leach klarade inte alls påfrestningarna, skrotade
snabb clipset totalt vid en normal vurpa. Killen är ju inte heller någon tungviktare så den borde hålla. Verkar vara en för klen konstruktion !
Peter -
blah blah blah
Snackade med kristina hejde idag på miljödepartementet, inget som inte äger området eller har annan nyttjanderätt har rätt att öerklaga beslutet. så ingen av er eller ornitologerna har rätt att överklaga, däremot kan vem som helst inkomma med ett yttrande rörande beslutet
ni som är engagerade i frågan eller har någon ide om vad man skulle kunna göra ta gärna och skriv en rad till bamboozel@gmail.com någoot bör man kunna komma på som löser problemet eller något.
/Viktor -
Vill gärna ha info om hur man hittar till klubblokalen, samt om de flesta åker redan på fredan eller om de flesta kommer på lördag morgon. E det några Gbg-tjejjer eller Rågelund locals tjejjer som kommer ?
vill veta…
//
Nyfiken anonym kille som lovar komma i kjol för att bättre smälta in i gänget. -
har en myckket bättre sak för 5lina, linorna snurrar aldrig in sig.
ser ut linkande som ss swivel men med ett hål i mitten för 5linan.
kosta 500 för två styckna i rf A4 stahl inkluderar dock inte kullargret