anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
I eftermiddag kan Ölänningarna börja jaga rekordet igen!
Janne har Bajmage men Schpeed Jhånny och Dr Jillde är på G…………..ca 12.00 smäller det!!!
-
anonym-anvandare
Medlem29 augusti, 2005 vid 07:29 som svar på: nån som skall kita i ASKIM , Göteborg idag?jag kommer i eftermiddag!!
andi
-
Jag var ute och vindsurfade i fredags förra veckan och såg 2 killar som var ute och rippade.
Är det någon som sett dem förut? -
Bra skärpa på bilderna Mårten, använder du någon slags stativ?????
/M
-
anonym-anvandare
Medlem29 augusti, 2005 vid 06:26 som svar på: RRD FSW 90 – Feedback från FSW-ägare, please!Tack för ditt inteligenta svar
-
Jag höll på att få med hundjä…. upp i luften. Han kutade runt bland linorna när jag launchade. Det är en sån hund som pratar (Men in Black), otäck sak.
/M
-
Inte en chans att fågelnissarna har gett sig, det är bara lite vapenvila för att dom med all säkerhet återkommer nästa vår.
Men bajs i dynorna….. ingen dum idè, jag lägger mitt bidrag till helgen.
/Magnus
-
anonym-anvandare
Medlem29 augusti, 2005 vid 05:24 som svar på: Stockholm imorrn – Var ska alla köra?Torö
-
anonym-anvandare
Medlem29 augusti, 2005 vid 00:48 som svar på: Flaeske Svear, Winerbrö, Pils och manlig gemenskapSvar till:
men trevligt var det
[/ QUOTE ]
just love that man….
-
faktum är att det beror på var du väger vattnet någonstans… samt om det är salt eller sötvatten
-
? 1 dl vatten = 0,1 kg ????
-
agn habo, brukar det blåsa mindre däär än vad det blåser på näset?
-
anonym-anvandare
Medlem28 augusti, 2005 vid 21:51 som svar på: Stockholm imorrn – Var ska alla köra?Kommer att åka till Askfatshamnen tar bara 25min från stan, perfekt!
-
fint att höra att det blir lite verkliga konseksensbeskrivningar av kitandet ch fåglar.
se upp bara om det kommer förslag på att det skall skapas nationalsjöpark runt mynningne elller vad de nu kommer på.regeringen skall ju införa ett antal till sådana parker vilka omöjliggör/förbjuder mänsklig närvaro på nämnda platser.
men som sagt, det var ju bara en fågel som inte påverkas av det, hur vet man att inte det finns någon annan fågel som kan påverkas.
grattis i alla fall
(undrar baraq om det är någon som har kontakt med ornnitologerna i sverige? på pynten i .dk verkar de ju ha en dialog med ornitologerna)
angënde näset så har de ju fått upp fina skyltar som visar var man får köra ooch inte.
nåväl, skallringa handläggaren imorrn ooch se vad som händer med det hela. -
Är bovall = bovallstrand?
Går det vågsurfa på riktigt där?
Hört talas om nån fiskfabrik och varit runt och letat lite men hittade inget?/Lars