anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Tja
Det var så sjukt bra igår!!!!!!!! Någon mer som är sugen på surf i askim innan jobbet i morgon? Jag kommer nog va där.
Kelso -
anonym-anvandare
Medlem28 augusti, 2005 vid 14:00 som svar på: El stötar vid åkning under regn moln.Var ute(också då anonym)när det började knastra i linorna,när jag tog i baren fick man sig en jävel.Det var när jag släppte baren bara för en liten stund som det laddade och sen när jag rörde baren så small det.Polarna skrattade åt mig för dom trodde inte på mig.Då laddade jag upp den ordentligt och bad en av dom att röra vid baren…Gissa vad som hände.HA HA där fick han sig en fete smäll.Mycket roande.
Mvh,A -
anonym-anvandare
Medlem28 augusti, 2005 vid 13:28 som svar på: Såphal bräda…Hur fixar jag ett ok halkskydd?Finns halkskydds tejp på biltema..
-
Dom farterna du har kommit upp i blir man väl inte rädd av
-
Tjena, anledningen till att man kör med folkans startmotor är att volvostartmotorn inte får plats. hur gjorde du för att få plats med den? vad kapade du bort?
med 5-växlad får du ha 112 hästar alltså en B23A
med 4-växlad får du ha 90 hästar alltså en B19A
när bussen är typad med volvomotor kan du sätta i vilken volvomotor som helst i princip. dom öppnar ju ändå inte motorluckan på besiktningen… -
Åkte dærifrån vid 12 o då var det dåligt, ca 5m/s…
-
Korsika är grymt, åkte dit med Langley Travel och bodde på+ deras aktivitetshotell. De lånar ut vindsurfingutrustning, kajaker, cyklar mm. Jag hade inte börjat kite:a men på den stranden hade det funkat utan problem, den var lång fast inte så långgrund som man skulle kunnat önska. Förut hade Langley travel 600:- rabatt om man vid bokningstillfället uppgav att man har stadium card och det kan man ju snabbt fixa om man inte har det redan.
-
Hur kom ni förbi bommen? Är ni där idag också?
-
Svar till:
… ja vart drar man idag???
[/ QUOTE ]
Ja, både Foreca och SMHI verkar ju tycka att det är läge att stanna hemma och städa efter kräftskivan.
Jag tror jag kör en vända i Askim i eftermiddag. Igår kom de in till Marholmen, hur gjorde ni det? Jag snejkade in på kallbadhuset. Varför är det så snordyr parkering just där?!/Niclas aka hakuna. – jag måste ta tag i att logga in på den här datorn någon gång…
-
jag e sugen när kommit himm fraun staun
-
skulle jag gärne, men jag är bara här på semester….
-
anonym-anvandare
Medlem28 augusti, 2005 vid 07:38 som svar på: För alla som är i Guteland i helgen!!Svar till:
Ett litet hangtimeevent kanske vore trevlig

Kolla länken
http://www.kitenation.se/web/index.php?option=com_wrapper&Itemid=27/ TOBAS
[/ QUOTE ]
Jag kommer, bara jag får tag i några ”painkillers” så jag kan få i gång min mörbultade kropp… och om regnet lättar…
/walle
-
jag säger bara laird hamilton…