Forumsvar skapade

Sida 148 av 3702
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 20:47 som svar på: 2 pers på 1 kite

Är 195* 105 kg utan problem.Men då kör jag med Slingshot.
    Peter

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 20:28 som svar på: Nybörjare

En Freestyle på 104 liter kanske? Jag säljer min AHD MaxxRide 104 billigt!. Den är på 250x62cm, 104 liter. Om du inte vill ha en för stor, om du vill träna o hoppa, gippa och så kan den nog vara perfekt.
    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=4905&sort=1&cat=12&page=1

Men om du är nybörjare är den kanske för liten. Jag väger ca 80 och den flyter bra.
    Maila om du skulle vara intresserad:
    forza98@yahoo.com

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 20:01 som svar på: Trailer på nya Torch 2006!

Svar till:

Här har du hur man tänkt när man utvecklade den nya Torhen!

[/ QUOTE ]
    ”Age: 16 years. ” Men allvarligt!? Skulle du låta omdömet från en 16 åring få bestämma åt dig i vardagen oxå?

GE UPP ditt naish spammande nu!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 19:57 som svar på: Varamon

kul, do ses vi, jag är en nybörjare men hoppas det går bra

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 19:38 som svar på: Första gången! =P

Jotack man har ju varit med om en del konstigheter. Men det e bara att nöta varje gång lär man sig nått nytt eller e med om nåt annorlunda som händer på vattnet, kan va så små saker som att man bara gör nått litet anorlunda när man kör som kan ge en riktiga aha upplevelser. Men det e ju det som är charmen med det hela.

Snart blir riggningen vardagsmat för dig oxå, när du har fått koll på din riggning kan du börja testa och se vad som händer om du flyttar upp bommen lite, drar mer i nedhal/uthal etc

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 19:33 som svar på: Någon som vill köpa boardbag???

Beta inte mer än 1000 med andra ord

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 19:25 som svar på: SA längre än 3 mån

Sydamerika antar jag att det gäller? (el sydafrika?) Var där för några år sedan och stannade i 5 mån. Du får ju visum för en tid på planet och vill du sedan stanna längre så är det ju bara att ta en tur ut ur landet och in igen så förlängs det. Kan man ju göra i både Thailand och i sydamerika och säkert lite varstans. Skall du sedan resa runt i olika länder då är det ju inga problem då blir det ju automatiskt förlängt när du byter land./Lotta

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 19:24 som svar på: stockholm fredag ser lovande ut

hoppas på torö imorgon, jag och brorssan kommer att sticka dit vid 9 tiden och hoppas på en bra dag !

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 18:04 som svar på: slingshot kitecross inställt!!!

Tyvärr ställer vi in kitecross återkommer med nytt datum
    mvh Anders

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 17:52 som svar på: TR och Vomb på kvälls åk

Svar till:

Svar till:

jag har ju en fiiin wavebård ja me

[/ QUOTE ]
    Hahahaha, är det det bästa du har att komma med???
    Ser juh ut som något från sent 80-tal!!
    Rambo, trodde faktiskt att du hade bättre koll än att köpa sledna ”left overs” från nått lagerskjul… grin.gif grin.gif
    /Kite Kalle cool.gif

[/ QUOTE ]
    grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 17:21 som svar på: Var köpa ”upphalningstamp” för seglet i Stockholm?
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 15:58 som svar på: Klasser i SM Nynäshamn

SVF har inte lämnad besked ännu som det ser ut, men protesten var mot att det godkända racet skulle räknas med i SWT.

Visst blev det resultat på SM men det krävs tre godkända race för att få till ett godkänt Mästerskap.

Det står att ”besked lämnas snarast möjlig” på SVFs hemsida och det kan ju vara ett tag dit, dom är ju inte direkt snabba på SVF, och dom är ganska veliga också, för läser man nyheterna strax under så står det ”Frågan har dykt upp om SM:et är en deltävling i SWT. För att skingra spekulationerna meddelas härmed att SM:et är en deltävling i Sweden Windsurfing Tour Formula. Det innebär att resultatet här kommer att adderas till övriga SWT race under året.” och nu ska de behandla protester! smirk.gif

Dessutom står det att ”det blev inga godkända SM tävlingar i Nynäshamn i helgen” och det kan ju lätt tolkas som att ingen av de andra klasserna fick till tillräckligt många gödkända seglingar heller… inte många rätt! grin.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 15:55 som svar på: det blev inge kite på Wave classic eller?

Svar till:

e du muppp elller??.. klarrt som fan man ska ha vågbräda i vågor därför det heter vågbräda..

[/ QUOTE ]

precis! men innan brunotti kom med en var det bajs med vågbräda. får då kunde man ju inte tjäna pengar på att kränga dem!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 15:44 som svar på: Hur mycket vind?

Svar till:

vilken kiteskola ska jag gå i då?
    jag bor i kristianstad i nordöstra skåne..

[/ QUOTE ]

allvarligt talat gå ej ut i mer än 10 m/s i början och aldrig mer än 18

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 15:32 som svar på: EH colors for the 2006 Wave line of kites

Svar till:

vi får väl seeeeee

[/ QUOTE ]

fan 05orna är ju snyggare…

sen är det väl minimal skillnad mot diigare kites med med tanke på att peter lämant EH…

Sida 148 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA