anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem23 augusti, 2005 vid 08:40 som svar på: Windsurf i Norge – VAR???? Syd/sydväst
prøv
[url=”http://kart.eniro.no/query?what=map&stq=0&mop=l2&streetname=LISTA&streetnumber=&city=BORHAUG&postal_code=4563&mapstate=4%3B6.5669%3B58.1093%3B0%3B6.4115%3B58.1890%3B6.7222%3B58.0296%3B%2C&mapcomp=%3B%3B%3BLISTA%3B%3B%3B4563%3BBORHAUG%3B%3B%3B%3B%3B6.5668773940071%3B58.1092837427029%3B0%3B0&symbols=&content=&infopage=&homepage=&heading_exact=&heading=&heading_group=&company_name=&ns=&streetname=LISTA&streetnumber=&city=BORHAUG&district_code=&geo_area=&hpp=>lista
ta”]lista 2[/url]

Helt fantastisk sted hvor det blåser myye med bølger. Perfekt for roadtrip,su sover i surfbussen rett ved sjøen. Ta med pda’n og masse mp3 og beer, for det er lite action ellers der. -
en 6m/s skulle jag säga.
-
anonym-anvandare
Medlem23 augusti, 2005 vid 07:15 som svar på: Vilken är den fetaste 14m2 bland 05 ornaSvar till:
Du får nog vara lite tydligare
Tubekites som gäller för detta år är av modell -06. Hur jävla vrickat det än må låta.
Men, jag tror nog de flesta ”06or” är bra

[/ QUOTE ]
Frågan var ju nu om 05-or
SS har väl föresten ingen 14?Läste någonstans att Pepä tycker att Co2 14 e seg. Annars är ju den billig nu.
-
Vem har sagt att det skall köpas något och vem f-n har snackat om USA?? Har någon testat?
/Johan
-
anonym-anvandare
Medlem23 augusti, 2005 vid 06:21 som svar på: Hösten närmar sig, och jag vill åka iväg 🙂Tjena Honk!
Planerar ingen längre resa precis nu men vi är ett gäng som sticker till DK och bor i lyxhus om ett par veckor. En weekend med vågor/plattvatten och massa vind!
Hör av dig!
/Johan
-
Hej,
är i samma sits och har kollat runt lite. Vi funderar på Sardinien som ser ut att ha vind även då men har aldrig varit där. Fördelen är att om det inte blåser är det nog en skön ö att vara på. Sedan är ju Kanarieröarna ok verkar det som (ok inte Europa men nästan). Bahia Feliz tex har ok statistik då. Inte varit där heller men det verkar smidigt med uthyrningen dirket vid stranden nedanför hotellen. -
Hur mycket ska du ha för Xeleratorn?
-
Framtiden får nog utvisa huruvida det funkar, men jag är skeptisk.
-
… på tal om meningslösa lunarstorm-inlägg
hoppas du okade ta dig ända hit i tråden walle -
tja svinet,
Ta inte illa upp nu, men hur i h-vete kom det sig att du hittade den länken

-
verkar som om jag hade glorifierat minnet av spoten lite, var tydligen sjukt svårt att ta sig i och ur vattnet. Får väl starta på land och göra en jump start…. Ska åka ut dit och känna lite på det när det blåser nästa gång.
-
samma sida som länkade till ”Lelles ved och porr” ? Ha, fan, sjukt bra affärsidé.
/B
-
och anledningen till att du är inne på gaysports.com är?
/Bodhi
-
Det finns ett ställe i västra Venezuela, på fastlandet, som ligger nära Aruba. Ett par tyskar har uthyrning där och dom kan fixa boende oxså.
Matsson
-
anonym-anvandare
Medlem22 augusti, 2005 vid 20:59 som svar på: Vilken är den fetaste 14m2 bland 05 ornaSvar till:
Skall du köra mycket wakestyle och många trick så är Torchen klart bäst men kör du mera allround så är det Raven.
[/ QUOTE ]
Hahahaha naish är fan det sämsta som gjorts.. utom x2 då kanske.. dom kommer vara out of business snart..