Forumsvar skapade

Sida 203 av 3702
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 22:57 som svar på: Surfare på gotland?

åh en till fråga, är det sjögräsfena som gäller på gotland? jag som inte har nån… går det att köpa sånna på det där surfsafarigotland? kanske duger med svepta våg/freestyle fenor?

//stoffe

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 22:55 som svar på: Surfare på gotland?

tackar!
    jag åker oxå imorrn. ser ni en röd surfbuss så hojta till =)

//stoffe

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 21:28 som svar på: Surfpartner DRY,

om vi vänder på allt. smile.gif jag har 7 000 kr (förtillfället) att disponera på ett komplett nybörjarpaket. finns det nå vettigt för det, eller måste ja hosta fram mer pengar?

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 21:17 som svar på: Surfpartner DRY,

Okej. vad sägs om en BIC T2 ?

Vad bör man tänka på när man skaffar allt till riggen? Är det nå saker som inte passar med varann eller ?

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 21:02 som svar på: Surfpartner DRY,

minst 150l tycker jag att du bör ha.. jag började med 150 i år och väger 75 .. inte helt dumt att börja med att hyra och känna sig fram.. det lönar sig nog eftersom det minskar risken för felköp

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 20:56 som svar på: Surfpartner DRY,

http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=4041

vad ska man skaffa för segel/rigg å allt vad det heter till en sån där bräda?
    är det där en bra nybörjarbräda? tycker det är rätt så dåligt att det inte finns så många startpaket till hyffsade priser.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 20:10 som svar på: Surfpartner DRY,

Tack för dom snabba svaren. Då blir det inte den då. Har ni nå tips på vad man ska skaffa för komplett sett för runt 5000 kr? Nybörjare. Bräda, rigg, segel, fena etc. Finns det nå nya kompletta sett för runt den prislappen?

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 19:52 som svar på: Surfpartner DRY,

om jag inte minns fel är DRY från 1985, ca. Det är allltså en liten, gammal och SVÅR bräda för en nybörjare. I synnerhet om riggarna också är från mitten av 80-talet bör du nog undvika paketet.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 19:40 som svar på: Nybörjare

Jag säger bara ”Crossbow” grin.gif
    /DJ

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 19:38 som svar på: Örskär – Landsort på ons-tors??!!

åh vad synd att jag fortfarande har semester, kan bli riktigt kul om prognosen håller !

HOPPAS !

Kom precis hem från kreta där det avslutades med 4,5 och 74 liters wavefrestyle (jag väger 85)

Fredrik

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 18:11 som svar på: Attitydfråga kitare emellan?

Lär dig landa själv. Om det inte finns några intresserade,
    släpp bommen så draken hamnar i drickat och vira upp linorna
    tills du kommer till draken … borde alla kunna.

Såg många i björkäng häromdagen som gick omkring med kiten kl 12 på stranden …. nybörjare !

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 16:47 som svar på: Surfare på gotland?

Åker till gotland imorgon.
    Det är väl inga alger vid gotland nu!?
    Seglade vid nynäshamn igår och där har det var borta i flera veckor nu!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 16:46 som svar på: Nu har den landat, alltså en Foretrex 101

jag gjorde så men inget hände? men på 10:e försöket dök det upp en bild ikanten men alla siffror stod på noll? sen har jag inte fått upp den igen.???

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 16:26 som svar på: Surfare på gotland?

ah just det. det tänkte jag inte på.. beror ju på hur vinden ligger oxå. hoppas ju som alltid på sydväst.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 15:20 som svar på: Nu har den landat, alltså en Foretrex 101

det senaste med att plocka fram bästa500m automatisk funkade inte för för mig fast jag hade alla X där du hade.
    jag fick bara en 500lång färgglad orm efter pilen när man körde men jag tycker att den borde stannat där det gick som fortast.
    angående spikarna o m/s2 så lärde jag mig i skolan att det är enheten för accelration och det kan väl va svårt att acca mer än 1 m/s2 med surfvind bräda men jag ska nog lyckas smile.gif
    henrik

Sida 203 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA