Forumsvar skapade

Sida 204 av 3702
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 15:05 som svar på: Rigga Naish Stelth 7,0

verkar skumt att det är lätt att dra uthalet förmycket,har du rätt längd på förlängaren? inte för att jag har något naish men jag skule nog satsa på attdra mer.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 12:00 som svar på: Vem säljer Nedhalsvev för Quickrelese?

Har iofs hört att plasten ger med sig efter ett tag. Använd sökfunktionen för mer info.
    Mvh

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 11:56 som svar på: OT: Stor båt…

Ja, det var stora båtar resten också, fast Adèle har ju klass,¨åtarna i Monaco är ju bara vräkiga åt Storebro-hållet, den som låg på Marstrand är ju grymt vacker…

Wallys segelbåtar är också gryma, fast de är ju typ serieproducerade wink.gif
    /Han som startade tråden…

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 11:41 som svar på: SYSTERSIDOR till STEFFO.NU?
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 11:23 som svar på: NY SURFRULLE med Kallito and the Stylepimpz…

Satan kalle den va fetast! en riktig stylepimpfilm grin.gif grin.gif

Men Ian du e Sjuk grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 09:56 som svar på: Nybörjare

det är inte snö som är huvudsakliga underlaget…utan det är väl en 14-16 kvadrats drake som är bra då antar jag…

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 09:49 som svar på: Nybörjare

Jag väger 85 kg, kommer nog att köra på snö om det nu är samma drake man kör med?
    har våtdräkt, ingen sele, ingen bräda…
    priset vet inte riktigt än, men om man kan få en schysst drake med bom och linor för under 7000 så är jag mycket nöjd!
    Tack

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 03:06 som svar på: OT: Stor båt…
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2005 vid 21:55 som svar på: Reparationsdags

Den tejpen som heter ”Lagningstejp” från Coop är grym. Genomskinlig och fäster bra. Verkar hålla många år också. Dock ganska dyr men en rulle räcker till många revor…

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2005 vid 18:57 som svar på: rrd freestylewave?

Jag seglade 90, 100 och 110 liters RRD 2005 Frestylewave på Sardinien i början Juli (surfuthyrning). Jag tyckte de var helt ok och allround. De fungerade bra i chop och mindre vågor och var relativt fartstabila. Jag tror du kommer att bli nöjd.

Mathias

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2005 vid 18:53 som svar på: Nu har den landat, alltså en Foretrex 101

Eftersom ni är så villiga att svara så är det väl bäst at förtsätta fråga ,kan man få fram bästa sitt på500m pånått bra vis. annars verkar det som man gjorde 28,2 knop idag med okammrat 6,6″freemove”segel o hs105 .nu skriker både barn ofru så det är dags att sluta med detta för idag

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2005 vid 18:24 som svar på: Gun sails – Strong kite

Jävla neggo! Det är ju kul med lite nytt. Då kan du köra med samma kite som du börja med hela livet o inte prova nått nytt…

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2005 vid 18:15 som svar på: Tromb nära Åsa/Rågelund idag!!!

Fy fan…

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2005 vid 18:02 som svar på: Tromb nära Åsa/Rågelund idag!!!

klarar inte venom det? ska ju va riktigt bra depower… wink.gif
    clean bild, inte ofta man ser sånt i sverige.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2005 vid 17:03 som svar på: Info PKRA i Fuerteventura

yeah! fan du e ju inte så dålig som alla säger! smirk.gif

grattis / dave

Sida 204 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA