anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Klart han ska vara kvar, vår allez Pata! Han e ju rolig
-
oups..fel datum såg jag..men om nån ska ut idag så..
/Marcus -
Foppa o Lasse kanske kommer.
-
Hallå och tack för all tipsen!!
Nu är biljetten bokad, kom undan med 8600, helt ok. Den 17 dec-11 jan blir det!
Längtar längtar.
Ngn som vet hur det kan vara med boende under jul och nyår, måste man ha framförhållning och fixa sådant hemmifrån eller ordnar sidg det på plats trots att det är högsäsong?? -
Hej Knatte och andra!
Jag är relativ nyinflyttad i Göteborg och undrar vilken spot är det bästa här i Götet för en nybörjare?
mvh Nicke -
Hej Knatte och andra!
Jag är relativ nyinflyttad i Göteborg och undrar vilken spot är det bästa här i Götet för en nybörjare?
mvh Nicke -
ingen som bor runt majorna/kungsladugårdshållet som ska ut och segla om det blir vind??? Har antagligen inte tillgång till bil men är ruggigt sugen…
/Marcus
-
Om det är björkvik som gäller idag är jag nog med senare i em.
-
Har en ny combo från Pro-limit 140 kvar,rymer det du vill och mer. Har inte hjul men backstraps.Kostar 890 sek, (skickar bilder på din hotmail ikväll)
Mvh Peter
Långens kite och badtunnor
070-3993027
090-45533 -
Är nog där vid 12 tiden.
//Stefan Banér -
Blåser bra där nu, kollade en sväng innan jobbet…. kommer ut i eftermiddag
Andi_j
-
Sticker ut efter jobbet 16-tiden, hoppas att man inte är ensam som i Söndags kväll.
Magnus
-
Vi i linsurf kör med containers, fast det antar jag att ni tänkt på redan. Kan kanske vara lurigt att få lov att ställa upp där ute, kan jag tänka. Hur som helst så bör ni iaf. bli restriktiva på vilka som får, folk som har bil bör ju inte ha om det finns folk utan som vill ha osv…
-
hehe… HARDCORE DUDES!
Var e bilden på dagens fetaste fläskläpp då???
…sen behöver ju inte nämna hur det gick till

-
Mycket bra inlägg…….hade faktiskt ingen koll på vindarna kring åskmoln mm.
Hoppas allt slutar väl med de drabbade.
/ Niklas