Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Utan bil i Gbg?

  • Utan bil i Gbg?

    Publicerad av jpeter på 19 juli, 2005 vid 20:19

    I höst flyttar jag till Göteborg och tänkte på så sätt få betydligt fler surfdagar. MEN, jag bor centralt och vad jag förstår så är det en bit till alla surfvatten, och bil har jag inte riktigt råd med. Jag har hört att det finns bodar i Fiskebäck man kan hyra. Nån som vet mer om det? Hur löser man det annars? Att släpa med grejerna på spårvagnen är jag inge sugen på. Tips tack!

    jpeter svarade 18 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • karapp

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 21:55

    Tjenare…

    Bod i fiskebäck låter som enda allternativet…
    vet inget annat ställe med förvarings möjligheter.

    Tyvärr är det dock så med bodarna i fiskebäck att det som
    surfare är väldigt svårt att få tag på en. De som har bod har oxå oftast en båtplats i fiskebäck.

    Vi i Gwc (göteborgswindsurfingklubb) jobbar på en lösning på detta och till nästa säsong, då vi kommer få klubbstuga, hoppas vi det går att ordna någon slags förvaring genom oss.

    Läs mer på om klubbstuga o förvaring på http://www.gwc.se

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 05:33

    Vi i linsurf kör med containers, fast det antar jag att ni tänkt på redan. Kan kanske vara lurigt att få lov att ställa upp där ute, kan jag tänka. Hur som helst så bör ni iaf. bli restriktiva på vilka som får, folk som har bil bör ju inte ha om det finns folk utan som vill ha osv…

  • kate

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 12:50

    GWC har riggdäcket i en hamn som inte är speciellt samarbetsvilliga! Vi har försökt med alla möjliga lösningar för förvaring men fått nej varje gång. Nu, blod, svett och tårar senare, verkar det som om vi får förvaring och klubbstuga. Det är på G!
    Kate
    http://www.gwc.se

  • jpeter

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 13:10

    Låter kalas! Men det blir till nästa år alltså, eller ska man ta ner grejerna redan i höst?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Utan bil i Gbg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.