Forumsvar skapade

Sida 278 av 3702
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2005 vid 19:08 som svar på: Peru – Venezuela

Menar du att det blåser inte i december jag ska åka dit den 4 dec blir det vindstilla?

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2005 vid 18:28 som svar på: Boende i Klittmölle

Har man lärt sig räkna i småskolan så är det väl inte så himla svårt att göra om danska kronor till svenska. Vadå lurad? Hyr stuga i Sverige istället då men då blåser det inte riktigt lika mycket. Och så ligger Danmark i vägen för vågorna.
    /Seasurf

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2005 vid 18:21 som svar på: Klagshamn imorgon

Tjena Johan. Riskerar böter gör du, men jag tror det e liten risk trots allt. Det är ju kitarna de hatar allra mest
    men man vet inte om hillarparn e ute efter att statuera ex.
    Kickar de in ordentligt e jag i ljunghusen annars ev. kite nånstans…
    MW

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2005 vid 18:07 som svar på: Klagshamn imorgon

Vågar man bege sig till Skanörs ”soptipp” i morgon förmiddag med surfprylarna, eller riskerar man att få böter?
    Någon som vet?

/Johan S

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2005 vid 17:03 som svar på: Takoon Nova

Fler bilder på Nova och Crossbow, klicka här

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2005 vid 16:00 som svar på: Hallå!!! Hallå!!!

Åk neråt som om du skulle till rågelund… sväng av motorvägen där det står Onsala … kör mot onsala … följ vägskyltarna mot Gottskär.. du hittar säkert

Mvh
    NN4AN_Mike

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2005 vid 14:56 som svar på: måndag SO 7-11m/s, Olofsbo?

Var ligger Draget? Gbg-trakten?
    /Tobbe

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2005 vid 08:44 som svar på: Kvalet Wave/Freestyle är flyttat till Ljunghusen!

Gött med vind!

Hoppa in i era bilar och rulla neråt…roligare ju fler som kommer!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2005 vid 08:37 som svar på: Vind i Apelviken

Om den fungerar nu skulle det betyda att det typ har blåst 10m/s sedan kl 08 i morse? Kan detta stämma? Nån i varberg som kan bekräfta?

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2005 vid 08:24 som svar på: Om epoxi inte torkar till 100%

Den kommer tyvärr aldrig att torka!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2005 vid 06:53 som svar på: Midjesele, automatic krok eller vanlig???

Svar till:

niclase!

Du är inte ute efter en i storlek M? Se NP 3D midjesele

Kan säga att den selen är grym, men jag skulle behöva en Small. Köper du en S så kan vi byta och du kan få ett par hundralappar imellan för obetydligt slitage på min. Har kanske seglat 5ggr med den!

Om du är intresserad så hysta iväg ett mail till mats@hemmail.se , jag har semester V27 men tillbaka i Gbg V28

Mvh
    Mats

[/ QUOTE ]

Tjena.

Tyvärr är jag storlek större.. (105 kg) så jag kör L/XL men tack för omtanken!

Nico

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 23:31 som svar på: Någon som kitesurfar i Åhus trakten?
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 21:07 som svar på: efter motorbåt

Var just ute o åkte wakeboard. Riktig smöråkning. Spegelblankt vatten! laugh.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 19:54 som svar på: Marocko 2005

5 dar nu med 3,7 – 4,7. Vagorna runt 1 – 2,5. Ser ut att halla i sig ett tag till. Far nog vila lite snart. 8 Svenskar nere. Borjar tatna lite pa vagorna nu. Ovre revet levererade fint idag. Allt som vanligt mao.

Thomas

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 19:47 som svar på: Bråda Bräd Bryderier – Behöver Bedömning!?

Jag glömde säga att de mindre Carve brädorna var från början designad för Freestyle. Den fungerar betydligt bättre som en snabb freeride bräda.Idag är freestyle brädorna brädare med en annan design, men va jag vill säga är att dom första Carve 99 (gjorda som freestyle) är starkare än de nyare och större Carverna.
    Du kan hoppa och göra va du vill med den.
    JJ

Sida 278 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA