Forumsvar skapade

Sida 279 av 3702
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 19:37 som svar på: Bråda Bräd Bryderier – Behöver Bedömning!?

Jag har provat min Carve 99 med 5.0 segel i Habo Ljung utanför sandrevet. Det vill säga: riktiga våger med 5.0, inte masthöga, men korta 1- 1,5 meters, altså svåra vågor.
    Det går jäkligt snabbt.Jag har Starboard Acid som mindre bräda, men måste man så funkar det med 5,3 segel til Carven. Ta en liten fena så går den mjukare.
    JJ.
    Jag kommar att ha kvar min 99a tills den knicker.
    Köp en Carve 99.
    JJ

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 19:25 som svar på: Lagad avbruten bräda?

Tycker att 2000 för en bräda från 01 som dessutom har gått av på ”mitten” är att ta i. Jag hade inte köpt…

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 18:49 som svar på: Boende i Klittmölle

Ni blev lurade. De har kroner i danmark, inte balubas.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 18:25 som svar på: resa!

WA, dec-feb om du vill ha vind varje dag och aldrig behöva köra större än en tolva, se får du välja mellan feta waves eller spegelblankt vatten. Nackdelen är väl priset på biljett och levnadskostnader

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 16:57 som svar på: Hårddiskproblem
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 16:08 som svar på: Vid midnatt börjar revolutionen…

Svar till:

Svar till:

vem fan behöver licenser om man bor i BananaRepublic EHEHEhehe

[/ QUOTE ]

Hur länge innan dEHn dyker upp?

[/ QUOTE ]

det enda man inte har hört nåt om är stabiliteten? En bredare profil på en tub borde betyde mindre stabilitet? Nån som vet vad de går för på den fronten? Ser grymt ut annars wink.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 11:23 som svar på: Kapa nosen?

hej. såga själv av min spetsiga mistralnos ca 10 cm och rundade av till en mer modern form när den hade sprukit det blev kanon men du måste nog förstärka sågytan med några lager glasfiberväv.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 09:33 som svar på: Kapa nosen?

Borde nog inte vara några problem. Håller själv på att laga nosen. Fick ett hål in i skummet som jag fyllde med PU-skom som vi annars har att isolera runt fönstrerna hemma (håller på att renovera). Finns att köpa på byggvaruhus. Bygg en liten form av epoxy och fyll sen med skummet, den limmar öven så det fastnar i det gamla skumet sen är det väl bara att sätta fart med slip och måla.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 09:01 som svar på: Boende i Klittmölle

Tack för hjälpen grabbar!
    /Tobbe

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 08:41 som svar på: Väldigt offtopic ”hårdiskproblem”.

IBM har nåt som kallas Disk Manager och som jag använt en gång i tiden på min gamla dator för att kunna köra större hårddiskar. Jag kunde använda det för andra hårddiskar än IBMs. Kolla här:
    http://lists.suse.com/archive/suse-linux-e/2001-Jun/att-0780/01-welcome.htm#Installation

/MrFreeride som glömde logga in

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 06:55 som svar på: Boende i Klittmölle

Hör av dig till http://www.klitmoeller.dk/
    Jag har hyrt av dem många gånger, över hundra stugor i Klitmöller och bra priser och schysst bemötande.
    /Seasurf

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 05:06 som svar på: Lysekil?

Jag körde från malmön förra året på utsidan.Okey att starta draken men jag skulle inte vilja bli släpad på land.Vinden måste blåsa från nord eller syd annars blir det nog jobbigt.
    Mårten

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 23:18 som svar på: lite off topic MEN!!!!!

hmm…är inte så pigg i knoppen just nu men förmodligen behöver du installera drivrutiner i xp för sata. det brukar följa med en cd med sata-drivrutiner när man köper moderkortet, eller om du köpt en färdig burk. gjorde det inte det så kolla på tillverkarens hemsida. lycka till!

/trötter

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 22:06 som svar på: Nybörjarsurfare till Costa Rica

Svar till:

Hallå,
    Ok Im a surfer a real one, i live in Falun now, but i have surf for 26 yrs…Im from mexiko…and I teach surfing there in my semester…so take a chance to take some lessons..first before you get to the water…will improve your imagination. be ready for to change your live style..so Im despered in sweden no waves that all…whats going on with this country ?

Jag och några vänner åker till Costa Rica över jul och nyår för en 3 veckors surfsemester. De flesta av oss är helt gröna och några har provat en eller två ggr.
    Därför undrar vi om någon har tips på var i CostaRica vi ska bege oss för att hitta stränder med snälla vågor, möjlighet att ta lektioner och så ska det såklart vara lite party i byn också.
    Har ngn tips om boende, vi tänker oss att hyra ett hus i närheten av stranden så är det också väldigt välkommet.
    Tack på förhand!!

[/ QUOTE ]

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 22:02 som svar på: lite off topic MEN!!!!!

mvh
    Jahsoldier (glömde logga in)

Sida 279 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA