Forumsvar skapade

Sida 280 av 3702
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 20:38 som svar på: Lysekil?

Skall vara ute på Malmön av alla jävla platser. Finns det icke-klipp stränder någonstans i området?

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 20:02 som svar på: Vid midnatt börjar revolutionen…

Svar till:

Jag sticker ut hakan och säger att jo, de är hoppmaskiner. Men å andra sidan är det ju inte så många som vill hoppa högt och länge nu för tiden så vi får väl se om det blir nån hit. Det här är en kite som Cabrinha har jobbat med i tre år och de tror stenhårt på den. Man ska självklart prova innan man säger något men jag har full tilltro till Cabrinha när de väl efter tre års arbete är dundersäkra på att de har något speciellt. Men som sagt, vi får väl se.

/Jesper

[/ QUOTE ]

ok nu har jag hort att det inte ar en nyborjarkite trots allt.

men det ar ju bruno legianoux som uppfunnit kiten, in te cabrinha…

staffan

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 18:07 som svar på: Midjesele, automatic krok eller vanlig???

Har nyligen köpt en NP- 3D. Den känns bra att segla med, men jag är redan tväksam om kvaliteten. Har seglat 3 ggr. med den och den grå gummin som sitter över (lock) mekanismen är redan lite sönder. Jag ångrar mig, hadde varit bättre att köpa en NP med vanlig spänna.Kan man begära att få byta? Detta kan inte räknas son normal slitage.
    JJ

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 17:59 som svar på: Bråda Bräd Bryderier – Behöver Bedömning!?

Hej. Jag har den röda Carve 99 (D-RAM) från 2000, altså en tidig model. Inte en skrama, enbart smårepor man får när man slår brädan i bilen till ex. Köp en Carve 99. Den är snabb, bra även i choppigt vatten. Den senare Carve är lite mer slalom betonad och är mindre gynnsam i vågorna. Segla brädan med tropparna i slalom position (ut mot kanten) och längst bak. Brädan är bäst med 5,8 – 6,5 segel, men klarar upp till ca.7.0, minste segel möjligt 5,2-5,5.
    JJ.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 17:21 som svar på: BigPete i grekland!

jag e faktiskt rankad 4a…haha=) Nämen grattis ”swa”, alltid kul när man får några rader me i tidningen…borde ju fasen varit en bra bild me!! // S-66

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 16:14 som svar på: SWT Båstad & Halmstad

Båstadtävlingen börjar i morgon. Häng På!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 16:11 som svar på: Vid midnatt börjar revolutionen…

Relaunch
    The Crossbow’s unique bridle allows the rider to perform a water
    relaunch by simply pulling on the left or right rear lines. The
    wingtip will rise out of the water and allow the rider to position
    the kite into a safe, side launch position. This is all possible
    ”without the use of a 5th line” or additional relaunch device.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 15:59 som svar på: resa!

Svar till:

Cabarete, känns som det komemr bli en go säsong nästa år…

Kanske lite dyrt, kolla hur det går med DOPeson, bra vind i cabarete spöar nog allt! feta vågor i Jan-april!

[/ QUOTE ]

i ar helt vardelost, sa det far man hoppas. just nu kanns cabarete som varldens mest overskattade stalle. dyrt, regnigt och klen vind.

staffan

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 15:56 som svar på: 5e linan snor sig kringdraken-problemet

Svar till:

Eller så kör man bara utan 5:te lina system och med recon istället så slipper man det problemet grin.gif

[/ QUOTE ]

recon ar ju det samsta som finns i kitevarlden. tack och lov har de lagt ner moget till nasta ar.

staffan

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 15:54 som svar på: Vid midnatt börjar revolutionen…

Svar till:

crossbow.jpg

Läs mer på kittidningen som har koll http://www.surfineurope.net , gillar den blaskan!

Grymt kul att de kommer lita coola nyheter de driver branschen framåt!

Peter

[/ QUOTE ]

assa det dar ar en nyborjarkite, samma princip som takoon nova. igen revolution. sett den i cabarete nyligen.

de har dock tack och lov agt ne recon for de nya kites och kor med 5e lina. sen har jag hort att minsta storleken ska vara 10kvm..!!??

staffan

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 15:45 som svar på: Var seglar ni Formula i Malmö?

Hej!
    Jag har kört Race och formula innan och då på näset…
    det går att köra överallt, Hamnen, Soptippen (råder ju dock förbud från stranden ut till rännan), Höllviken Ljunghusen eller Falsterbo (vid museet tex). Sen är det ju lite av vad man vill ha… Enklast är det i Höllviken där sjön är lugnast, men man får gå en bit ut… Vill man ha lite mer sjö är de andra ställena bra… men sjön blir ju inte så kraftig i lättare vindar… Lite kul är att man kan köra lite längre sträckor. Har kört mellan Soptippen/Höllviken och Klagshamn, från Falsterbo till Kämpinge osv… Det är kul smile.gif
    Nu är det som många andra freestyle som gäller för mig… men kul med fler formulaseglare!!

Linus, S-19

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 15:18 som svar på: Vid midnatt börjar revolutionen…
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 13:51 som svar på: NY FILM AV DANNEMAN !!!!!!!!

………

bra film
    johan

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 13:00 som svar på: Q-cell till lagning av polyesterbräda

hjälp mig, har 10 dings att fixa ju..

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 12:38 som svar på: Boende i Klittmölle

Nä tyvärr, vi ska dit vecka 29. Vet du vad campingen heter som ni bodde på??

Sida 280 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA