anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem30 juni, 2005 vid 10:03 som svar på: Hanstholm Fiskfabriken slut på det roliga ?!?Inte bra, finns det nån kustremsa som är värd att spara så är det just denna!! Hoppas kommunen själva inser det idiotiska att förstöra det som gör Hastholm unikt och drar till sig turister/surfers..
Jag tänker skicka en epost till Hanstholm kommun; plan@raadhus.hanstholm.dk med vädjande om att inte genomföra planerna, hoppas fler gör samma sak
//cada
-
Ingen som känner nån som vet nån som tappat bort sin hängsele på väg hem från Lejet??
-
Svar till:
Svar till:
Men då hon knappt väger nånting skall det bli kul o se vad hon kan få för hangtimes sen
[/ QUOTE ]
Om hon inte väger ordentligt eller äter up sig lär det inte bli några rekord. Vikten är en del av hemligheten med höga hopp och hangtime.

nic
[/ QUOTE ]
fel… handlar om att ha rätt drakstorlek, en lättare åkare kan ha en storlek mindre och hoppa högre

-
anonym-anvandare
Medlem30 juni, 2005 vid 07:50 som svar på: Bladder till GLK LIFT (första modellen -02 ) 11,5Nä, Men jag har en oanvänd 11,5 till ett bra pris! Ring 0708-652994//Mvh bengt N
-
anonym-anvandare
Medlem30 juni, 2005 vid 07:40 som svar på: Halmstad tävling SM Freestyle och FormulaFår nog bli en ändring. OM det ska komma några över huvud taget. Många är på Kanarie Öarna. Olandersson, Living, Alla damerna, Varbergs juniorerna + göteborgare mfl. Det var riktigt bra med Öland och Habo många anmälda billig anmälan och en riktigt bra stämning. Alla laddade fett. Dom yngre killarna har blivit riktigt duktiga.
Kommer inte åka om det inte blir prog för tävling. Och dessutom har Halmstad för vana att ta ut efteranmälman även om inte så har angivits i inbjudan. Dvs det landar på 600 kr för en tävling bara i anmälan. Och med soppa, boende och mat så slutar helgen på 1500 kr minst, för en tävling där inga av start pengarna går tillbaka till seglarna.
Back to Basic
Mycket folk och vettig anmälan.
Markus S-77 -
men eftersom luft väger så borde man väl flyga uppåt då eller?
-
Den där filmen säger allt.. ser ut att vara helt sjukt bra häng i dom där fishy kitarna!! Fifaan grymt, blir nog att lägga slantarna på en sådan när det har kommit lite fler ut på marknaden så kvaliten har blivit lite mer testad också.
Aloha!
-
Svar till:
Kolla Tillbehör Köp/Sälj
http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=3550&sort=1&cat=14&page=1Tack men jag har kollat in den å den är snäppet för liten.
7p
[/ QUOTE ]
-
Svar till:
En gammal grön ful boardbag från sent 8o-tal finns att hämta gratis i min källare i Göteborg. 2-delad.
Påminner mycket om ett monster…
[/ QUOTE ]
Vad har du för mått på den?
-
Japp Calle det är jag som kör ner er!!!(om dom inte ändrar det) Man blir ju sugen att vara kvar, vi syns imorgon bitti/ Putte
-
anonym-anvandare
Medlem29 juni, 2005 vid 22:17 som svar på: Halmstad tävling SM Freestyle och Formulainga kommentarer?
-
Ok. Då vet jag ialla fall att det blir en skilnad. Vet inte om jag kan såga i den då den har olika tjocklekar på röret och det går inte att borra ytterligare hål. Att binda ett ytterligare snöre låter som en bra lösning får nog ta och prova den och ha kvar bommen.
Tack för hjälpen
-
Poängen är väll att det inte är kiten som gör det… hur bra eller dålig han nu är..
Johan
-
Gääääääsp… sa du något eller fes du…
Svar till:
Den ser inte ut så längre. Följ tråden(arna) på kiteforum. En sak verkar det som dem flesta är överrens med och det är att den ska vara väldigt lätt på bommen och grymt snabb! 13 ska kännas som en 9.
Vi får väl se när produktionskitesen kommer ut, än finns det ju bara prototyper.[/ QUOTE ]