anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
En Airtaka är ju inget annat än en misslyckad Goiter! Dessutom grejar han den inte… men i framtiden kommer den säkert att bli en fin vågmanöver att träna på.
Är det Nic Baker som kör tro? -
anonym-anvandare
Medlem14 februari, 2001 vid 10:56 som svar på: NP kommer med RDM-specifika vågsegel 2002Trenden kanske beror på att det blir lättare att greppa en smal mast vid t.ex. Spock och Vulcan och då behöver man bara byta om man vill öva på det.
-
Go ATTE Go ATTE…………grymt skoj
När öppnar han?? -
Dyrast är bäst – Du måste vara affärernas drömkund….
-
anonym-anvandare
Medlem14 februari, 2001 vid 09:37 som svar på: Tamt PWA program 2001 – bara 3 av 10 wavetävlingar – är sporten på väg utför igen?Det står faktiskt att ytterliggare tre wavetävlingar tillkommer. Se under tabellen.
-
Airrace 170 är Airinsides 2000 modell -info om årets racebräda kommer inom några veckor. Har de en bred bräda så tror jag vi har en potentiell lättvinds-vinnare.
I övrigt tror jag att skillnaderna blir mindre i år då alla brädmärken har hängt på konceptet -brett rockar fett!
Men mitt tips är en bräda designad av en berömd världscupshaper -Lorch! -
anonym-anvandare
Medlem14 februari, 2001 vid 08:49 som svar på: Det kan egenligen inte finnas någon gräns eller?O shit. Det är verkligen krig mellan ram- airs och uppblåsbara.
-
Jaha.
Enligt Janne har han kvar agenturen än. Och om du ringer dit så marknadsför han F:2. Och så skall han sälja Bic och North också. -
Den är lågviskös= lätt att jobba in i väven, kristallklar och framförallt UV-stabil vilket är viktigt. Jag är långt från någon expert på brädbygge men köp ingen epoxy som inte tål solljus!
-
Klassiska kolförlängaren från NP ultralight av anno1997 kommer till användning ingen, jag visste att den var bra att spara.
surfa på!
Johan -
Lorch 260
Gaastra Nitro2 9.8 (skall ha fler när jag har mer peng…) -
Hej
STÅ PÅ DIG VOODOO
TA INTE ÅT DIG ALL SKIT
mvh en nybörjare på surfing -
Jag sitter har nere just nu pa det lilla internetcafeet i hornet.
jag kan meddela att det ar mycket ont om vind just nu, men prognosen sager okande.
Jag tycker inte alls att mistralcentret ar skit, de har riktigt bra grejor, och trevlig personal (de yngre i alla fall). Sjalva seglingen kommer jag att rapportera mer om senare! -
Kan man inte få se lite bildbevis??
-
Just det ja, efter att du hade gjort vadå? Jo slantat. Det fullkomligt lyste dollartecken i fiskögonen på tysken vi i vår enfald tänkte hyra av. De var helt oflexibla när det gällde tider. Kom man dit lite för sent eller om vinden började blåsa sent, spielt keine rolle, pröjsa för halvdag (dyyrt) var vad som gällde. Enda fördelen med mistral skulle kunna vara att de har ett grymt sortiment. Sedan jiddrade de om att de av oss som var nybörjare inte borde sticka ut på grund av strömmen. Man drev inte mycket alls på det stället kan jag meddela.
Fransosen på F2-centret några hundra meter därifrån hade en helt annan inställning. Han hade billigare timtaxa, sade alltid 3 timmar när vi seglat 4 och hade mycket mer aloha spirit i största allmänhet.
/Fredde