Forumsvar skapade

Sida 3280 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    11 februari, 2001 vid 18:46 som svar på: Freestyle eller Freeride?

Stå på dig Voodoo !

Hans inlägg är bra mycket bättre än annat gnäll !

/Per

• anonym-anvandare

Medlem
    11 februari, 2001 vid 17:11 som svar på: Våtdräkt???

Det finns bara en våtdräkt som är i en klass för sig.
    Ingen annan våtdräkt matchar kvalitet, värme och smidighet med NeilPryde Eclipse.

/Mange

• anonym-anvandare

Medlem
    11 februari, 2001 vid 17:10 som svar på: Våtdräkt???

Våtdräkten är den viktigaste delen tycker jag, själv köpte jag en riktig dräkt i våras och har förlängt sässongen till max. Man kan köpa en skit dräkt men det är inte kul att surfa o behöva oroa sig för att frysa ihjäl om man ramlar i vattnet. Ska man satsa på nått riktigt i sin utrustning så är det en smidig o varm våtdräkt. En väst med huva är oxå ett väldigt smart plagg. Ett sista tips, gamla torrdräkter kan ju kännas varma, men när du surfat i typ 5 min så kan du inte surfa mer för du är helt slut.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 februari, 2001 vid 17:08 som svar på: Den rätta formulan

som om man skulle orka läsa allt det….!!!????

• anonym-anvandare

Medlem
    11 februari, 2001 vid 13:58 som svar på: Freestyle eller Freeride?

ja men vad skoj för dig…….känns som om du skrivit den meningen typ 150ggr i år, dags att lära sig en ny mening att rapa upp kanske?

• anonym-anvandare

Medlem
    11 februari, 2001 vid 12:08 som svar på: Freestyle eller Freeride?

Jag skulle rekomendera score 111 för den kan du träna trick på som du har nytta av i din vågsegling för den har så bred nos. Flowen är mer som en slalombräda för den är smalare.

/Robert

• anonym-anvandare

Medlem
    11 februari, 2001 vid 11:57 som svar på: Freestyle eller Freeride?

Har en flow custom 276 och e så jävla nöjd med den håller med föregånde att det flow brädorna e skojiga!! Min 276 hoppar man både högt och åker snabbt med och tar bra med höjd en sann Freeride bräda e va det e ..
    jag har en vågis som jag tar fram när det blåser riktigt bra flowen använder jag mellan 7-14 m/s sen tar jag vågisen!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    11 februari, 2001 vid 10:07 som svar på: Äntligen !

Lycka till och ta med isskrapan.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 februari, 2001 vid 09:16 som svar på: Äntligen !

Skåne, tror att det blir skanör.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 februari, 2001 vid 17:58 som svar på: Svenska vindsurfingens fader bortgången.

RIP

/Fredde

• anonym-anvandare

Medlem
    10 februari, 2001 vid 11:11 som svar på: klittmøller
  • anonym-anvandare

Medlem
    10 februari, 2001 vid 02:35 som svar på: greeting from morocco

inga magproblem alls. vatten på flaska var enda försvaret jag körde med. smarrade glatt i mig den lokala maten utan konstigheter. ja, varför seglade vi inte moulay? – vi kom aldrig dit helt enkelt. sidi kaoki? – hade ingen bil eller egna grejer. men jag kommer återvända och då vet man ju vart man ska bege sig!

/magnus

• anonym-anvandare

Medlem
    9 februari, 2001 vid 21:49 som svar på: Film: sand mellan tårna: fem fenor faktiskt!

Filmen finns att köpa även på Surfers Paradise efter helgen!

• anonym-anvandare

Medlem
    9 februari, 2001 vid 21:25 som svar på: Svenska vindsurfingens fader bortgången.

RIP

//Mac,TS

• anonym-anvandare

Medlem
    9 februari, 2001 vid 15:30 som svar på: Större än 6.0 = Båt

Ett nästans splirrans nytt för 800:- tex. och säg inget till dom andra men det står av nån underlig andledning IQ i seglet. I fråga om stabilitet i hårda vindar/gränsen är det överlägset tex mitt NR.

Sida 3280 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA