anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Stå på dig Voodoo !
Hans inlägg är bra mycket bättre än annat gnäll !
/Per
-
Det finns bara en våtdräkt som är i en klass för sig.
Ingen annan våtdräkt matchar kvalitet, värme och smidighet med NeilPryde Eclipse./Mange
-
Våtdräkten är den viktigaste delen tycker jag, själv köpte jag en riktig dräkt i våras och har förlängt sässongen till max. Man kan köpa en skit dräkt men det är inte kul att surfa o behöva oroa sig för att frysa ihjäl om man ramlar i vattnet. Ska man satsa på nått riktigt i sin utrustning så är det en smidig o varm våtdräkt. En väst med huva är oxå ett väldigt smart plagg. Ett sista tips, gamla torrdräkter kan ju kännas varma, men när du surfat i typ 5 min så kan du inte surfa mer för du är helt slut.
-
som om man skulle orka läsa allt det….!!!????
-
ja men vad skoj för dig…….känns som om du skrivit den meningen typ 150ggr i år, dags att lära sig en ny mening att rapa upp kanske?
-
Jag skulle rekomendera score 111 för den kan du träna trick på som du har nytta av i din vågsegling för den har så bred nos. Flowen är mer som en slalombräda för den är smalare.
/Robert
-
Har en flow custom 276 och e så jävla nöjd med den håller med föregånde att det flow brädorna e skojiga!! Min 276 hoppar man både högt och åker snabbt med och tar bra med höjd en sann Freeride bräda e va det e ..
jag har en vågis som jag tar fram när det blåser riktigt bra flowen använder jag mellan 7-14 m/s sen tar jag vågisen!!! -
Lycka till och ta med isskrapan.
-
Skåne, tror att det blir skanör.
-
anonym-anvandare
Medlem10 februari, 2001 vid 17:58 som svar på: Svenska vindsurfingens fader bortgången.RIP
/Fredde
-
-
inga magproblem alls. vatten på flaska var enda försvaret jag körde med. smarrade glatt i mig den lokala maten utan konstigheter. ja, varför seglade vi inte moulay? – vi kom aldrig dit helt enkelt. sidi kaoki? – hade ingen bil eller egna grejer. men jag kommer återvända och då vet man ju vart man ska bege sig!
/magnus
-
anonym-anvandare
Medlem9 februari, 2001 vid 21:49 som svar på: Film: sand mellan tårna: fem fenor faktiskt!Filmen finns att köpa även på Surfers Paradise efter helgen!
-
anonym-anvandare
Medlem9 februari, 2001 vid 21:25 som svar på: Svenska vindsurfingens fader bortgången.RIP
//Mac,TS
-
Ett nästans splirrans nytt för 800:- tex. och säg inget till dom andra men det står av nån underlig andledning IQ i seglet. I fråga om stabilitet i hårda vindar/gränsen är det överlägset tex mitt NR.