anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Har du lite koll på dina taggar kan du skriva hur många du vill….
-
Funkar det med typ Rhodos eller Cypern?
-
Å andra sidan kan man bränna filmerna man vill behålla så slipper man slösa hd-utrymme.
Joce
-
Vet ingen att det stavas ”LUGNT”
-
Du kanske har en massa surfprylar som tar upp ”onödig plats” i ditt förråd också, då kan jag ju ta dom om du vill. Surf kan väl aldrig ta upp onödig plats, det är ju ett heligt ämne. Förresten har jag ganska stor hårddisk.
-
anonym-anvandare
Medlem17 januari, 2001 vid 17:42 som svar på: Vart finns de BÄSTA vindsurfbilderna på nätet??…..vart!!??
-
Men Voodoo är det inte du som klagar på att alla gnäller, du är ju inte bättre själv. ZZZZZZZZZ
-
anonym-anvandare
Medlem17 januari, 2001 vid 16:58 som svar på: 5 svartvita bilder från Guincho, juli 2000.Tack Ola, det hjälpte en stund.
MVH///J.S.
-
Party profilen på Paros ökar allt eftersom säsongen går. Det gör blåsten också. Sena juli och augusti, då bl a tyskarna har sin semester (och de är måååånga!! liten varning!!!) har medel-hög partyfaktor (det finns värre!!! sök!!!) med samtidigt oftast rejäla meltemivindar. Det blåser ordentligt!
-
Mina SOLA dräkt har gått 3 år med måttlig och skonsam användning. Ej slit och släng! Allt funkar perfekt. Inga fel eller detaljproblem. Gäller även blixtlås!
-
Lustigkurre……..
Jag fattar inte varför Gaastra Arrows racesegel mm är billigare?
Det är ju inte sämre segel.
Vilka affärer tar in NP i Sverige?
Varför har alla danskar råd med en hel line np racesegel?(http://www.windsurferen.dk)
Kan man pruta hos nån np affär?
Vill inte ha något slött camberlöst ”free ride zone pissegel” NEJ DOM GÅR INTE LIKA FORT SOM CAMBERSEGEL!
Vill lägg 10 papp för ett rs-1+x7 mast inte 15!Vintern knäcker mej dom nya bilderna på np,s sida var droppen!
-
Ja jag tror det just prylen allt fullkomligt vräka på med Xenon-ljus alternativt vita
5000K-T5-rör utan att blända från sidan (bara ovanifrån) lyfter den här ide´n
ordentligt. Som sagt i analogi med en ruskigt upplyst hockeyrink.Bara att fundera på det här har en 100% Kul-Faktor .
Bosse -
Bosse!
Det här är ju riktigt fränt, ser framför mig waterworld fast i en boxnings ring.
Bara att hoppas att det blir minst kuling så det blir lite spektakulärt.Visst är Simmer seglen goa?
Ha det gött///J.S.
-
Deltog i en annorlunda windsurfing tävling i Fiskebäck tidigt -80 tal arrangerad av en surfhandlare som höll till i en barack i hamnen. Starten gick kl 24.00, ca 15 deltagare som vickade fram Div 1 + Div 2 brädor runt en bana svagt upplyst av bilstrålkastare ivrigt påhejade av mer eller mindre nyktra kompisar. Det funkar nog bättre med bättre ljus och mer vind…..