anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Kemisk glädje, den enda utvägen för att ta sig igenom en deprimerande vinter!
-
Hej,
Åker utomlands!!!
Själv har jag fått permis till en 2-veckors tripp (fru, barn & jobb tar sin lilla tid….)//Mac, TS
-
10 grader i Göteborg på fredag…
-
Det var kul! Men konstigt för jag är ju varken
ful,full eller seg men saknar deg -
Jag tror att en biljett kostar ca 8000. Sen måste du flyga från Oahu till Maui och det kostar ca 500 kr, om jag minns rätt.
Bor gör du lämpligast i Paia, men för att hitta något där får man snacka runt lite och fråga folk i Paia. Det finns en del hus där man hyr ut rum till vindsurfare. De första dagarna kan man bo på något billigt hostel i Lahaina. Sedan får man hyra bil, eller ännu bättre köpa en, för att ta sig runt.
Prylar är förstås billigare och det finns mer att välja på än någon annanstans i världen. Jag köpte lite gammla hyrgrejor. Det är ok, men det är inte säkert att de håller så länge. Dollarn är väldigt dyr nu, så det får man också ta med i beräkningarna.
Vindsäkrast på sommaren, men störst vågor på vintern.
Vänligen Anders.
anders_180@hotmail.com -
Surf Sport är såklart bäst !!
-
Torbole Norra delen av sjön .
-
anonym-anvandare
Medlem26 november, 2000 vid 16:07 som svar på: Dominikanska vs Barbados i januari?Inge plattvatten där inte. En och en halv mast!
-
Min Score111 kostade 40 spänn att ta hem och det var på flygbussen från Arlanda. Hade paketet varit fem cm längre hade jag inte fått ta med den….
-
anonym-anvandare
Medlem26 november, 2000 vid 13:26 som svar på: SVENSKAR PÅ FORMULA VM I THAILAND 1-9dec.Han heter faktiskt Jona och inte Jonas…han är lite känslig den där killen och tappar lätt koncentrationen om man missar den detaljen. Skärpning till nästa inlägg!
mvh
S10 -
Det är bara när man lär sig som det är svårt med en ramair, sedan blir allt så mycket lättare. OCH viktigast av allt, bättre vindregister samt högre och längre hopp!
/SlayeR -
Kan du lite tyska, läs SURF. Du får otroligt mycket mer genomarbetade artiklar, men inte lika kul humor och gags! Ett SURF nummer har oftast dubbelt så mycket innehåll och är dessutom billigare! Är du ute efter grundliga tester så är det SURF som gäller.
-
Har du betalt för den på vägen ner och har kvar kvitto samt flyger med de vanliga arrangörerna så lär det inte vara något problem.
-
Du lär inte kunna kryssa med kroppen hoho, men kanske styra däremot fram till brädan, fast blåser det 12 meter så lär du förlora extremt mycket höjd när man hela tiden skall jaga efter brädan.
Och så köp inga pumpdrakar!
/SlayeR