anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
A va fan sluta upp med det där GPSsvamlandet eller sök psykhjälp snarast!!
-
Eeeeehhhhhh!!!!!
Okej!
Kul!
(sorry)
-
Man kan säkert ha kul om man är ful också…….Eller?
Bättre bortblåst än bortkörd!
-
Får se vad som händer. Jag har skällt ut de på digikom ett par ggr,
de har väldigt dålig service och är otrevliga men jag kommer antagligen
att flytta owc.nu till det företaget jag jobbar. Är inte så låst då utan
att jag kan skriva egna komponenter och knåpa ihop massa roliga grejjor
som man inte kan göra på webhotell./stefan
-
anonym-anvandare
Medlem23 november, 2000 vid 16:36 som svar på: Neil Pryde and Exel is sitting in a treeJaja, nu är det ju faktiskt så att Excel köpte Fiberspar inkl deras maskiner vilket betyder att det fortfarande är samma NP och Fiberspar master fast gjorda av Excel, den möjliga skillnaden är kanske att North masterna kommer se ut som NP och Fiberspar…….
-
anonym-anvandare
Medlem23 november, 2000 vid 15:40 som svar på: Neil Pryde and Exel is sitting in a treeAldrig haft problem med Northmaster??? Har knäckt några Xcellerator 80…Fast i jämförelse med andra märken så har de hållt lite bättre ¨måste jag erkänna…Men de är absolut inte överlägsna i hållbarhet…Men i flexresponen så veto fan om de är bättre…allt blir ju en kompromiss
-
owc?? Oves Wunderbaum Club??…så är sånt ni håller på med…..
-
Det luktar för mycket smyg reklam över hela konfen, kan inte ni hålla er på sälj avdelningen. Kanske kan det läggas upp en avdelning för butiker och företag att marknadsföra sig så vi slipper dom här inläggen om kund som är jätte nöjd och vill att alla ska köpa!
-
Jasså! Är dom bögar allihopa?
-
Håller helt med föregående, för övrigt så slutade den tillverkas -95 om den är den röda du har!? Den är platt o går knappt att använda då det blirvågor, men i plattvatten är den grymt snabb emn ingen freeridebräda!! EN snabb slalom bräda att köra rakt fram med i hårda vindar
//Marcus Ljung
-
GöteborgsPosten!