anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem10 november, 2000 vid 09:45 som svar på: Lätt att fixa boende på Kanarieöarna?Tack!
-
Snus och redbull
/s
-
Trycker i mig 2*100gr Marabou chokladkaka. Innehåller socker, fett och lite uppåttjack. Perfekt.
-
Brädan måste typ ligga ett halvår om man vill tappa ur fukt/vatten. Annars kan man ju alltid borra ett litet hål i ena änden på brädan, fästa andra änden i någon slags motor och sedan centrifugera brädan…
-
cheese rolls…. med banan. 🙂
-
För att windsurfa dygnet runt behövs det vind och det finns ju ingen i det här j..la landet!
Varför hålla på med skiten överhuvudtaget!! skippa pipan eller fimparna och börja skjuta sho istället.. -
Vad fan, ska du ta halva dagen på dig innan du kommer ut då eller? Stå och fixa massa mat innan, det brukar bli ett paket Hönö-kaka och en tub kaviar, snabbt och lätt….och köpa en 1,5 PET på vägen
-
typ jag tyckte gränsen var nådd med Starboard Formula 155:an…..Nu satsar jag nedåt istället! 60cm får fan räcka…
-
hmmm e alla surfare från skåne pundare!! tror att det finns lika många i lilla gbg som rökar på ibland som det finns i skåne …
mitt förslag e att skita i rökat och gå på det vita istället då kan ni surfa dygnet runt…
och ni som inte vill det är ert problem…. -
Gör du det du, ”everybody must get stoned” , nån gång.
Lycka till, men glöm inte att sälja dina surfprylar innan.
Man vet alldrig om man kommer igen.
Adios , Wise guy. -
Vilka är ni 5 från varberg som ska till Barbados i vinter? Hör av er, jag och min tjej skulle gärna vilja dela boende med andra likasinnade om möjligt. Vi åker 23/12, stannar 5v.
mal@seldenmast.se -
Nån som flugit Boeing 737 med windsurfutrustning? SAS påstår att det inte går att få in grejorna i så små(!) plan (144 passagerare smått??)
-
På Öland är dom inte kloka dom dricker bara hembränt och röker mariujana
-
synd att ahd inte har kvar 58:an med 86 l ,
Nu är den minsta maxen 92l och 60cm bred( to big)
Jävligt sugen på en Max 58:a….Hur stort segel tar den
Någon som seglat på en max 60????