Forumsvar skapade

Sida 3383 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2000 vid 16:37 som svar på: Hajattack i Perth
  • anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2000 vid 16:32 som svar på: Till dig som ska besöka båtmässan

Kanon
    Tack för tipset
    Bosse

• anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2000 vid 15:54 som svar på: Packning Perth

Lätt som en plätt!
    Ta på dig våtdräkten och hänselen under reskläderna = -4 kilo. Detta gäller fö. alla kläder: ta på dig rubbet. Klä sen av dig på planet och stoppa i ”the over head locker”. Sen kan du ju alltid demontera bommen och stoppa ett bomrör i varje byxben och säga att du e stelopererad = – 2 kilo.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2000 vid 13:07 som svar på: Gottskär !!!!!!!!!

vad snackar vi för vågstorlek? chop eller pointbreak?

• anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2000 vid 13:05 som svar på: Hajattack i Perth

stämmer bra, jag var på plats, men det är högst troligt att han drunknade och drev ut till havs, incidenten hände under en av de största dagarna i Hells Gate, ett farligt spot om någonting pajar…..seglade själv Coronation denna big day som är lite mer förlåtande mot oförutsedda simturer…..

cb

• anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2000 vid 11:26 som svar på: Hajattack i Perth

Sådana här inlägg gör mig en ganska orolig, det är ändå vi som inkräktar på hajarnas (och andra havsdjurs territorium) så att ha ihjäl en massa stackars fiskar bara för att man ska kunna surfa ifred tycker jag är en smula tveksamt.
    Fast säkert blir man lite kinkig om det kommer en stor läskig fisk och tar sig en rejäl tugga av ens sidfläsk, med det är ju ändå en edge-sport vi sysslar med så det borde väl bidra på ett positivt sätt till spänningen.

Läste för övrigt på rec.windsurfing om kollisioner mellan surfare och havsdjur, där stod en hel del intressant att läsa om surfare som gjort slarvsylta av både hajar, sälar och dugonger. Och om flygfiskar som på ett synnerligen otrevlig sätt spetsat sig i surfares knän…

• anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2000 vid 10:53 som svar på: ahd max 62-64

har en max 62:a som jag är supernöjd med läckerbit var rätta ordet.

• Shorty räcker våtdräkter är biligt därborta.
    3,7 hemma beror på vikt och nästa storlek, jag väger 72 och klarade mig med 4,2 som minsta klart det var överrigat ibland men aldrig så mycket att det inte gick att segla.
    WAP

• anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2000 vid 10:48 som svar på: Snabbast!!!

Har DU seglat i 100??? det har jag, och jag lovar att det ÄR svårt att andas!!

• anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2000 vid 08:47 som svar på: Skateshop i N.Y?

Skall du dit ???

/Your partner in crime

• anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2000 vid 08:01 som svar på: sjöräddningen

Känner igen situationen, en kompis fick brandkåren att rycka ut då han vinkade glatt till sin mamma på land. Tilläggas kan att det tom. hände på en insjö som är ca 500m bred!

• anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2000 vid 07:57 som svar på: Hajattack i Perth

Fan, kan man skjuta av lite hajar som man gör med andra farliga djur (vargar, björnar etc)???

• anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2000 vid 07:16 som svar på: Ranwindsurfing.com ??

vad är så synd med det? det är kanon at en klubb som RAN finns som stöder de få tjejer som Windsurfar i Sverige! Så synd???? med tanke på hur många kill klubbar det finns i Sverige så. Vill du inte se tjejer surfa eller?????….det är bara kul, på så här vis så blir det fler tjejer som kanske börjar surfa
    …../peter

• anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2000 vid 06:57 som svar på: sjöräddningen

Bra vi behöver all PR vi kan få i denna sport.
    Bara det skrivs sen skit samma var det är.
    Idag få dom nog hämta oss det blåser 22m/s på Östesjön nu
    och minsta segel är 4,2

• anonym-anvandare

Medlem
    6 november, 2000 vid 21:57 som svar på: Hajattack i Perth

Du har väl sett en hollywood film , man dör och sedan dör man igen.

Sida 3383 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA