Forumsvar skapade

Sida 3411 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 21:33 som svar på: Var någon i Fiskebäck idag…

Ehhh, resten var nog vid Fotöbron på Hönösidan……där du seglade (långesand/hälsö) är det byigaste stället i hela världen, iof bra för nybörjare pga långgrundheten, men annars ett kasst ställe, kan dock bli ”ok” vid NO…..Vi var fyra st vi bron!!

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 21:00 som svar på: Var någon i Fiskebäck idag…

Nä, men på öckerö. Ensam. Konstigt med tanke på den månadslånga stiltje som varit i götet. Det blåste 5.5, lite byigt.
    /Henrik

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 20:59 som svar på: Var någon i Fiskebäck idag…

Jag var där på kvällen.
    kom seglande ifrån långedrag vid sextiden.
    det var väldigt byigt men i byarna blåste det på bra.
    körde 7.4, vilket var lagom i byarna.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 20:50 som svar på: Hjälp med åldersbestämning av bräda

V.H Bosse s

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 20:41 som svar på: Appropå stulna prylar…

Jag menar” minska”

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 20:40 som svar på: Appropå stulna prylar…

Ja vore nåt!
    Det lär inte minka med stölderna .
    F.Boman

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 20:26 som svar på: STULNA MASTER I VARBERG!!!!!!!

Visst har jag det sitter just nu och skriver skade anmälan till Folksam.
    /Fredrik. B

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 20:12 som svar på: Geraldton?

skulle tippa att vanlig greyhound-buss är det billigaste alternativet. Dessutom bra om man skall ha grejor med sig.
    Vet inte var de bästa spotsen är och om det går att ta sig dit utan bil. Var där helt off season och seglade ingenting.
    Men det är klart, man kan ju alltid haka på folk.
    Skulle det va så att det är meckigt att ta sig ut i Geraldton så kan man alltid åka till Lancelin istället.
    ligger bara 10 mil från perth, och dit åker man gratis om man bor på backpackerstället där. I Lancelin vet jag att man kan segla direkt från stranden
    en kort bit från BP-stället.

/Kalle

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 18:48 som svar på: Natal – Brasilien

DMI, vad är det? Web-adress?
    /F

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 18:04 som svar på: Hjälp med åldersbestämning av bräda

50 står inte för tvåfemti utan för 50 kilo.
    Jag tror att brädan är från sent sjuttital.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 18:00 som svar på: SharkAttack!!

Ok visst om man blir surfburgare åt en 6,5 meter lång vithaj då bli man ju typ surf-martyr å får komma i TV4 å allt speciellt om man lyckas bli en typ värdemeny vid typ Vilshärad.

Men blir man bara surfburgare åt en sunkig 2.1 meter lång hammarhaj utanför Costa Teguise………………… näääe då skulle jag mycket hellre vilja bli begravd tillsammans med min älskade Axxis, ett sprillans Diablo och en grym rysk Gepard med sydafrikansk ljuddämpare……………ääää ja typ ap-ball??
    Fast å andra sidan har ju antalet schyssta surf-pryldiskussioner ebbat ut totalt här so who cares

IT suger som vanligt för det blir alltid total entropi förr eller senare…. fast varför kämpa emot

No-Nose forever….elsewhere in the future.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 16:27 som svar på: Tips om jobb på Fuerteventura

aloha,

låter kanon !! Jag ska också till Fuerte runt Januari, och jag har praktiskt taget fått jobb på Flagbeach, underbar surfspot/surfcenter !
    skulle vara kul att åka med nån, eller ses där nere …
    jag drar till Bali i 2 mån nu, men du kan nå mig på:
    forza98@yahoo.com
    maila iaf, så hör jag av mig när jag kommer hem !
    surf’s up !
    /Mats

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 15:55 som svar på: Surf Frukost!

Jag känner en kille som bara åt på MacDonalds och sedan gich han runt på strandeb med en GUL steamer och det slutade med att han sket ut en BigMac förpackad i neopren. Sedan har en kompis till mig berättat om en annan kille som drack en glas mjölk och sedan surfade vilket ledde till att han sydde upp en hel alubom.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 15:49 som svar på: Handskar?

Har provat det mesta, även förböjda supermjuka, tumvante med och utan hål, avklippta etc etc. Jag har kommit fam till att det inte funkar för mig. Jag kan gå ut med vantar behagligt på, men väl på vattnet krampar det i underarmen alt/även i handen (dock ej biceps!) rätt snart. Andra har inte alls det problemet. Grattis till er! Ev tips till mig som ni har tages tacksamt emot. Mvh

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 15:02 som svar på: Natal – Brasilien

Kolla http://www.jericoacoara.com

DMI har prognos för Natal på Verdensvejr – ser lovande ut för den här veckan i varje fall….

Sida 3411 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA