Forumsvar skapade

Sida 3412 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 14:29 som svar på: Tips om jobb på Fuerteventura

Klart att du åker till Furte! Åk och köp en ”instant germany” tape och sätt i bandspelaren sen lär du de tyska turistsurfarna tabletops!
    Kolla http://www.flagbeach.com/jobs/jobs.html
    Jag stannar hemma och kollar när isen lägger sig i sandviken… 🙁 /Per

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 14:25 som svar på: Natal – Brasilien

Var bara tvungen att ge inlägget en knuff uppåt, det försvann ”ur sikte” direkt…

Är det verkligen ingen på konfen som varit i Natal?
    /F

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 14:23 som svar på: Hur många är vi?

Vadå? Finns det människor som inte vindsurfar?

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 14:18 som svar på: SO vindar

Det var riktigt bra på torö, 4.2 var perfekt, fina vågor att rida samt babord hopp

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 13:30 som svar på: Cheeseroll?

..men en framåt måste vara mycket svårare än en cheese som är en mer en ”liggande” loop. Nån som har tips på hur man lyckas med cheesen? det verkar vara ”lagom svårt för mig att träna på….

/M

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 13:18 som svar på: Prova sööööök på konfen!

Håller helt med dig. Konfen håller på att bli en fantastisk ”databas” med en väldig massa fakta om det mesta som rör vindsurfing.

LÄR ER SÖK-FUNKTIONEN!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 12:49 som svar på: Surf Frukost!

Välling och grus.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 12:24 som svar på: Hur många är vi?

Jag tänkte också på det någon gång eller snarare på vad vindsurfingen omsätter per år i pengar eller i antal sålda nya brädor etc. Någon som vet eller vågar gissa? 300-400 nya brädor per år?

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 11:47 som svar på: RRD MPE 258

Tja!
    Min uppfattning om brädan efter att endast ha kört med den 2 dagar är att den är något större än vad längd/volym som uppges. Tyska Surf uppmätte brädans volym till 89 liter och det kan nog stämma rätt bra. Efter att ha testat den med 5,8m segel tyckte jag (som väger 90kg) nog att brädan lämpar sig bäst med segel kring 5-6m.
    Brädan känns annars jäkligt loose och biter bra i svängarna. Jag är i alla fall nöjd med mitt köp.

//Jonas

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 11:26 som svar på: Surf Frukost!

Det där med att blanda havregryn med kall vätska sak man ta’t lungt med. Jag känner en kille som tog en sån frukost. När han sen glidit omkring i våtdräken i solen så började havregrynen svälla så jävligt att magen sprack! Som tur var hade han dräkten på sig som höll allt på plats, så han klarade sig ändå.
    /H-H Dahlgren

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 11:20 som svar på: Hur många är vi?

Det finns 858 registrerade användare här på konfen… Jag tycker bara det låter mycket.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 10:32 som svar på: RRD MPE 258

Tackar för synpunkterna!

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 09:49 som svar på: Handskar?

Tumvantar med hål i handen rockar hårt.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 09:33 som svar på: RRD MPE 258

Jag väger 80 o skall ha den som enda bräda för att segla vågor mest 4,6-5,3
    men även 4,2&6,2!

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 09:05 som svar på: SO vindar

Tja! Var i Björkvik igår och det var ganska bra, körde 5,5 , men de flesta körde mindre. Låg på snett från vänster.

Kändes fortfarande varmt i vattnet så det är bara att hänga i.
    //Mexi

Sida 3412 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA