Forumsvar skapade

Sida 3419 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 21:57 som svar på: Varför är Hönöseglare så bra??

.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 21:52 som svar på: Varför är Hönöseglare så bra??

Just wanted to say that, man!!

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 16:29 som svar på: Kite-nissar

Jo, kitefolket ska akta sig för att trassla till det för övrigt folk

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 16:19 som svar på: 5 dygnsprognos, utfärdad 6 oktober 2000 kl 15

Just den dagen hade ju i och för sig hela västkusten 10 m/s
    sydost iofs.

det är ju bättre än i dag 0,1 m/s NO!!!!!!!! sämst.

Nej i 9 av 10 fall är det väst/sydkusten som gäller att det just den enstaka gången har visat sig ovanligt mycket i år är en helt annan sak, det har med statistik att göra, Om man kolla hur mycket vind vi har missat i år finns det så det räcker till tre månader med 15 varje dag.
    å då är det väst vi snackar inte nått med ost i.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 16:09 som svar på: vilken färg

Trist insändare, astrist.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 15:32 som svar på: Vad fan blev det av detta året!!

Jag håller med jag har seglat på Öland och där har det varit bra.
    Visst inte så mycket 4,7drag när jag var där i somras i en månad.
    Men av 27 dagar som jag var där på semmester så seglade jag 17 dagar och 7 av dom hade jag 5,3 segel.
    Så så illa tycker jag det inte har varit,

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 15:05 som svar på: Tar dålig höjd, vad gör jag för fel?

Har haft samma problem, lite större fena och bra tryck i seglet var lösningen på mitt problem. Försök att hänga fram kroppen mot mastfoten oxå.
    Men det är bara nöta som gäller, ett par dagar i rad är aldrig fel om det bara kunde börja blåsa……….

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 13:06 som svar på: RÖSTA !!!

Håller med, windsurfing är en ju en ganska ny sport och är fortfarande under utveckling eller? Ska windsurfing överleva i framtida OS måste FW slå igenom tills Ahten 2004.
    Bromsklossarna som bestämmer anser visst att mistralklassen är det sista steget i windsurfing utvecklingen, eller ska vi kanske börja med rundbottnat igen. NEJ, bort med bromsen FRAM FÖR FORMULA WINDSURFING!!
    För windsurfingen in i tiden.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 12:28 som svar på: Vad fan blev det av detta året!!

Håller med, året har varit fördjävligt. Jag ska köpa ett segel runt 9kvm för att få mer tid på vattnet.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 12:21 som svar på: kuling!!!!!!!

Typ flytta….

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 12:18 som svar på: Vad fan blev det av detta året!!

När då sa du? Inte i juli i alla fall. Har tillbringat semestern i N-bohuslän hela Juli och jag har bara fått segla ca 3ggr.med 7kva. Jag håller med att dom andra inläggen att det varit den sämsta sommare på mannaminne. Sen före midsommar har jag bara vågseglat 4-5 ggr.på 5,2!! Överväger att köpa feting grejor tills nästa säsong.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 12:01 som svar på: Fenboxar??

Dep turtle är det stabilaste och bästa för störa fenor. En deep turtle är en djupare box helt enkelt. Man kan sättas envanlig turtlefena i en deep turrtle box. Hej då!

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 08:36 som svar på: Vad fan blev det av detta året!!

Det har blåst oavbrutet hela våren o sommaren fram till 18 Augusti,jag seglar på vänern samt bohuslän,söder om Göteborg har det varit dåligt.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 08:24 som svar på: Varför är Hönöseglare så bra??

Det är inavel på öarna,och dom har fått speciella gener i sin arvs massa som är lämpade för vindsurfing

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 00:42 som svar på: Varför är Hönöseglare så bra??

Finns bara ett svar : Lapposand, choppigt utav bara helvete och du är tvungen att gippa hela tiden, annat än tex i apelviken…alla har lärts upp här..:Tex Johan Bjärkling, Nicklas Olausson mfl

Sida 3419 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA