Forumsvar skapade

Sida 3456 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    6 september, 2000 vid 20:26 som svar på: Fena

jag har köpt en likadan bräda funderar på att köpa ett segel north quatro 6,0
    tror du det är sjyst till brädan?
    Har själv en ”slalomfena” 35 cm verkar okej till 7,4 segel, funderar på att köpa en lite mindre 32 cm till 6,0 seglet vad tror du?
    hälsn jesper

• anonym-anvandare

Medlem
    6 september, 2000 vid 18:02 som svar på: Femdygnsprognosen för västkusten från femte september

Tänkte mer på dom där ÄÄDpojkarna!

• anonym-anvandare

Medlem
    6 september, 2000 vid 16:19 som svar på: Airinsides brädor?

Kolla priset på dem en gång, det är nog ingen som köper dem i Sverige…långt över andra brädmärkes priser!

(ok, kanske ligger Mistral RTX i klass..)

• anonym-anvandare

Medlem
    6 september, 2000 vid 15:37 som svar på: Fena

Okey nu tror jag att jag har blivit lite klokare. Tack för svaren

Micke

• anonym-anvandare

Medlem
    6 september, 2000 vid 15:31 som svar på: Vintersurfing

?

• anonym-anvandare

Medlem
    6 september, 2000 vid 15:21 som svar på: hur gammla är ni??

..för att veta att gaMla inte stavas med så hemskt många m…

(Himla besserwisser)

• anonym-anvandare

Medlem
    6 september, 2000 vid 14:41 som svar på: Vind på Wave Classic

Jag antar att halo är samma som theyr.is som är en grymt bra sida för att titta på vindprognoser närmaste dygnen timme för timme – betydligt säkrare än SMHI. DMI är bra vad gäller vind och vågor närmaste dygnet, femdygnsprognoserna är betydligt mer osäkra och går inte att lita på (vilket givetvis beror på att det inte går att göra en femdygnsprognos med någon större säkerhet när det kommer lågtryck som kan ta olika riktningar och påverkas av var andra lågtryck och högtryck håller hus).
    Theyr.is rockar fett som kidsen säger!

• anonym-anvandare

Medlem
    6 september, 2000 vid 14:16 som svar på: Vind på Wave Classic

Jag förstår mig inte på Halo. Jag tycker att det är en rätt kass sida. De kanske inte har fel i prognoserna men det tar rejält mycket klickande innan man får fram det man vill ha.
    Jag tycker faktiskt att DMI och framförallt SMHI med sin båtwebb går åt rätt håll. Mer text & mindre bilder, snabbare fram dit man vill med enkel länkning. Inte skall man behöva gå omvägar för att nå fram dit man vill.
    Båtwebben finns dessutom på WAP.
    Sen kanske de har fel, vad vet jag, men jag får i alla reda på vad de tror snabbt.
    DMIs bilder är faktiskt ruskigt säkra i sina prognoser, i alla fall på västkusten.

S..

• anonym-anvandare

Medlem
    6 september, 2000 vid 12:57 som svar på: Vind på Wave Classic

lita alldrig på 5 dyngs prognåsen ni blir bara besvikna , den stämmer sällan.

• anonym-anvandare

Medlem
    6 september, 2000 vid 12:54 som svar på: Vind i Tarifa okt-dec?

traffalgar som det också kallas är en sand bukt stor som appelviken,men det blir större vågor där. vill man ha mast höga vågor seglar man på revet söder om viken.obs! åk dit

• anonym-anvandare

Medlem
    6 september, 2000 vid 11:50 som svar på: Vind i Tarifa okt-dec?

Var ligger det? Jag måste ju inte åka just till tarifa 🙂
    -mats

• anonym-anvandare

Medlem
    6 september, 2000 vid 10:04 som svar på: Vind i Tarifa okt-dec?
  • anonym-anvandare

Medlem
    6 september, 2000 vid 08:12 som svar på: CODDEN

Rikki e´så fin å go!!

• anonym-anvandare

Medlem
    5 september, 2000 vid 18:14 som svar på: Höst resa

vAR LIGGER GNARLO

• anonym-anvandare

Medlem
    5 september, 2000 vid 16:24 som svar på: Väddö idag?

Nä det har du rätt i !!
    Titta på kartan Väddö , salnö , Bylehamn Lite svårt att beskriva , stället är tok bra vid nordligt
    se upp var du parkar bilen på helgerna dom bofasta blir griniga som fan!!!
    Vi syns nästa gång!!!

Sida 3456 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA