anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Tja väldigt varierande pga svensk sommar, har i år köpt lite större grejor 8.1 o racebräda o hoppas därmed på mkt segling. (Jonas förstår du kanske nu på vems inlägg du har svarat??!! he, he!) Men har flera ggr kört vågbräda o 5.-6.0. Själv då?
-
jo, brukar du handla där…är det verkligen bunk nu eller är det megascene eller är det pasport…billiga tycker jag iaf att de brukar vara
-
Bara det att gränsen för hur breda brädorna få vara är 85 ännu, så man få inte ha bredare på t ex VM..
-
Que?
Hur dyrt är det?
eller är det ett sociologiskt fenomen?
eller vad? -
saxo 270 är en riktigt bra freeride,men segla ej med större segel än 6,7
-
Jag tror nog att den ska rippa tidigare….-;)
-
…ska det ligga en uthyrning (två år gammal uppgift) men vafan sök på nätet. Den jänkare som inte finns på nätet är ingen riktig jänkare verkar attityden vara = bra för dig!
/Fredde
-
Jag köpte Dropsbrädan! Den kommer att rippa i Marocko på moulay……
Mattias
-
Var där på studieresa för 2 år sedan. Jag träffade då en snubbe med en saab 900 fullastad med kanske 8 brädor + övrigt surfkit och han hade som hobby att lära enbart tjejer(!) vindsurfa. Det fattade jag inte då för just då var det inga chicks där men när jag kom hem stog det om honom i en artikel i ”Windsurfing”. Det finns många alternativ till att jobba på fabriken märker man. Så om du har en någorlunda späd look och klär ut dig lite så…Näe men seriöst talat så pekade han inåt land (från Chrissy Field sett, ganska nära GG-bron) och sade (eftersom jag inte var tjej) att det fanns en uthyrare nånstans där inåt. Så något finns det väl. Men vad sjutton: sök på nätet så kanske du hittar något.
/Fredde
-
Hallå!
Fler vindsurfare i Strömstad, skoj! Haby kickar mest i vindar över 8 m/s. Du är välkommen annars till västra Rossö
där kör vi annars på vindar från syd till nordväst= nästan jämt. Är det ostligt så är vi också där i närheten, se sjökort.
Då hoppas jag vi ses.Jonas
-
Gött, jag får min på fredag!!
-
Epoxy Sandwich ..
-
Ta och pynta den dryga hundringen så kan du läsa alla nätmag under året.
/S
-
vafan måste man gå miste om denna underbara kanal om man bor i lgh med kabel tv eller går det att fixa på något sätt??? har solkabel tror jag !
man mår lite dåligt av att veta att det finns en sådan underbar kanal om man inte kan få den själv =)