basse
Forumsvar skapade
-
Ball. Skall bli intressant att se.
Vi ses!
-
jahaa… 10:e. Då funkar det kanske.
-
basse
Medlem22 januari, 2006 vid 20:24 som svar på: Hjälp hur åka/flyga isla margarita -> jericoacoaraDet får bli lite kortare turer detta året för att sedan fläska på med en långt bort och länge nästa gång.
-
DEn 11:e är det Stekhett i Varberg och vi tänkte sticka ner och klämma lite på alla nya heta hot-prylar.
-
Fan Lasse… då kanske du sätter en Vulcan snart!!! Med original går det ju inte….. eller vad säger du Ola!?
🙂
-
Ian… har du funderat på att det kanske inte är just SURF-kåt du är utan du kanske helt enkelt bara är kåt!!??
Jag tycker det är en befogad fråga att ställa när det är -7.3 och 15 cm snö ute.
😀
-
basse
Medlem21 januari, 2006 vid 20:17 som svar på: Hjälp hur åka/flyga isla margarita -> jericoacoaraJamen fakk… alla skall iväg utom jag. Livet är orättvist just nu.
Låter underbart!
-
De mindre seglen står bra på X9 wave iaf. Har ingen koll på raceseglen.
-
Tror det är den 30:e jan. Kolla hemsidan!
-
Ludhs i nya varvet. Snacka med Alex… om jag inte kommer ihåg namnet fel.
Adressuppgifter
Lundh Sails AB
Nya Varvet, 426 71 VÄSTRA FRÖLUNDA 031-29 30 21
Fax 031-69 09 72
E-post info@lundhsails.se
Produkter och tjänster
Kapellreparationer, Segel, Segeldukar, Segelkapell, Segelmakare, Segelreparationer -
Det där får vi styra upp på något vis. Kom ner på årsmötet och säg din mening.
-
Kör JAM -04, 6.2, och det har jag varit väldigt nöjd med och det vet jag andra som är också. Kul att det nya fick så bra betyg för då kanske det blir ett nytt sådant när detta ramlar isär….
-
Du behöver inget mer Adde. Stanna hemma!
-
Jag säger som förra året….. I vår skall vi åka till DK varenda helg!!! Enda skillnaden är att denna gången SKALL det bli av….lite flera gånger.
En helg i Skåne är inte att förakta heller på våren. FRågan är om man inte skall dissa Haga. Snudd på billigare att dra till DK från Göteborg, snabbare går det iaf och bättre är det. Jämför bara wienerbröden på de två ställena så fattar du.
Adde!! Fixa en buss fä saadan!