Forumsvar skapade

Sida 144 av 202
  • basse

Medlem
    26 maj, 2005 vid 05:29 som svar på: Esbjerg/Blåvand vs Klitmöller…?

Svar till:

Får la hissa en svensk flagga på mitt tält på Blåvands-campingen och slå mej fram ner till vattnet…

[/ QUOTE ]

Var försiktig i dimman bara….

• basse

Medlem
    25 maj, 2005 vid 10:03 som svar på: Varberg-Göteborg

Borde inte vara några problem men det beror helt på om du kan anpassa dina arbetstider och var i Göteborg du arbetar.

• basse

Medlem
    25 maj, 2005 vid 10:01 som svar på: Personbilar för oss med familj och vindsurfintress

Vad går en B-klasse lös på då?? Kan ju inte vara billigt eller?

• basse

Medlem
    25 maj, 2005 vid 08:05 som svar på: Test med FOTOGALLERI på www.surfdagboken.se

Ja.. speciellt MC. grin.gif

• basse

Medlem
    25 maj, 2005 vid 07:16 som svar på: Etanol

ca 9.70 tror jag

• basse

Medlem
    25 maj, 2005 vid 06:57 som svar på: Etanol

Hmm… bara att testa säger du?? Vågar man det.

-Basse, ingen motor/bränsle guru direkt

• basse

Medlem
    25 maj, 2005 vid 05:34 som svar på: Test med FOTOGALLERI på www.surfdagboken.se

Ser bra ut funktionsmässigt. Jag skulle också vilja att frame’en håller en hel stående bild.

• basse

Medlem
    25 maj, 2005 vid 05:26 som svar på: Etanol

Klockrent.
    Vart tankar man etanol mellan eller i Göteborg/Varberg??

• basse

Medlem
    24 maj, 2005 vid 11:16 som svar på: Esbjerg/Blåvand vs Klitmöller…?

Jag vet inte riktigt vart man seglar men jar har varit där nere och kollat en lugn dag. Helvitti vad tyskar. I princip så är nog hela området längst ut på udden en camping, förutom det sista som jag tror är något gammalt militärt område.

Vad kostar broarna totalt då? Det är väl bro-tull över stora bält också va?!

Nationaldagshelgen kommer Adde och jag var hur på som helst.

• basse

Medlem
    24 maj, 2005 vid 10:36 som svar på: Esbjerg/Blåvand vs Klitmöller…?

Ring mig innan du drar va!!! grin.gif
    Du vet att du behöver någon som kan ratta på vägen hem när du blir trött.

• basse

Medlem
    24 maj, 2005 vid 09:45 som svar på: Playmate erfarenhet

Jaru Martin…. teknik och teknik. Är inte så säker på Willyn så jag testade inte den. Du nämner ju själv att det var svårare att få upp den i Volcanon och det var det jag jämförde med.

Helt klart finns det kapacitet, jag har bara kört den en gång.

• basse

Medlem
    24 maj, 2005 vid 05:44 som svar på: Playmate erfarenhet

Jag kör JP FS 111 och har testat Adde’s lek-kamrat och tykte den var, som sagts, mycket söligare. Den är hur lätt som helst (jämfört med JP’n som är hur tung som helst) och det märks, men verkade inte göra någon skillnad för mig. Snabbheten tycker jag påverkar hur lätt det är att poppa och rotera vilket jag tykte är mycket lättare på min. Kan ju även vara så att jag är van med min bräda… eller…. Testade den med 6.9 och det kan vara i största laget för PM 115 för den var inte snabbt till planing med det kittet, Eller så måste man på med ett par cm fena till. Jag körde original 26’an. Jp’n har 30 som original vilket jag bara kör på just 6.9’an. Det är ju stor skillnad mellan fenorna. Den ligger som ett strykjärn på vattnet och är mycket platt i däcket.

Hoppas för Adde’s skull att nästa version av PM blir bättre på popp och snurr än gamla carvgrejjor så han lär sig det någon gång!! Mooaahhhahahahahahaaaaa

Har du möjlighet så försök testa.

Lycka till!

• basse

Medlem
    24 maj, 2005 vid 05:31 som svar på: Att läsa test i Tyska Surf…

ser sjön…. grin.gif

• basse

Medlem
    24 maj, 2005 vid 05:29 som svar på: Surfshop Keppler.de

Det borde inte vara några problem. Ofta låser hyrfirmor en summa som de sedan kan plocka ut om det skulle behövas.

• basse

Medlem
    24 maj, 2005 vid 05:27 som svar på: Är jag ute o cyklar?!?!?

Olika åsikter om samma skick är ett problem tycker jag också. Därför skall man vara mycket noga med att beskriva skvanker och ställa tydliga frågor.

Sida 144 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA