basse
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Får la hissa en svensk flagga på mitt tält på Blåvands-campingen och slå mej fram ner till vattnet…
[/ QUOTE ]
Var försiktig i dimman bara….
-
Borde inte vara några problem men det beror helt på om du kan anpassa dina arbetstider och var i Göteborg du arbetar.
-
Vad går en B-klasse lös på då?? Kan ju inte vara billigt eller?
-
Ja.. speciellt MC.

-
Ser bra ut funktionsmässigt. Jag skulle också vilja att frame’en håller en hel stående bild.
-
Jag vet inte riktigt vart man seglar men jar har varit där nere och kollat en lugn dag. Helvitti vad tyskar. I princip så är nog hela området längst ut på udden en camping, förutom det sista som jag tror är något gammalt militärt område.
Vad kostar broarna totalt då? Det är väl bro-tull över stora bält också va?!
Nationaldagshelgen kommer Adde och jag var hur på som helst.
-
Ring mig innan du drar va!!!

Du vet att du behöver någon som kan ratta på vägen hem när du blir trött. -
Jaru Martin…. teknik och teknik. Är inte så säker på Willyn så jag testade inte den. Du nämner ju själv att det var svårare att få upp den i Volcanon och det var det jag jämförde med.
Helt klart finns det kapacitet, jag har bara kört den en gång.
-
Jag kör JP FS 111 och har testat Adde’s lek-kamrat och tykte den var, som sagts, mycket söligare. Den är hur lätt som helst (jämfört med JP’n som är hur tung som helst) och det märks, men verkade inte göra någon skillnad för mig. Snabbheten tycker jag påverkar hur lätt det är att poppa och rotera vilket jag tykte är mycket lättare på min. Kan ju även vara så att jag är van med min bräda… eller…. Testade den med 6.9 och det kan vara i största laget för PM 115 för den var inte snabbt till planing med det kittet, Eller så måste man på med ett par cm fena till. Jag körde original 26’an. Jp’n har 30 som original vilket jag bara kör på just 6.9’an. Det är ju stor skillnad mellan fenorna. Den ligger som ett strykjärn på vattnet och är mycket platt i däcket.
Hoppas för Adde’s skull att nästa version av PM blir bättre på popp och snurr än gamla carvgrejjor så han lär sig det någon gång!! Mooaahhhahahahahahaaaaa
Har du möjlighet så försök testa.
Lycka till!
-
Det borde inte vara några problem. Ofta låser hyrfirmor en summa som de sedan kan plocka ut om det skulle behövas.
-
Olika åsikter om samma skick är ett problem tycker jag också. Därför skall man vara mycket noga med att beskriva skvanker och ställa tydliga frågor.