basse
Forumsvar skapade
-
Köp inte den billigaste modellen. Den har inte lika skönt grepp som originalet och låter mera.
-
Klockren liten historia.
På tal om pass kan det vara bra att se över det innan slutet av mars tror jag.
-
basse
Medlem19 januari, 2005 vid 09:34 som svar på: Reportage på radiogöteborg – idag 10.33 – 101,9Hzfinns det på webradio någonstans??
-
Svar till:
Söndag 2/1
Vinden är åter här och ett nordligt swell ger till och med större vågor än dagarna innan. Vi får en knapphändig vägbeskrivning ritad på vår motorhuv av Josh till ett secret spot mitt ute i öknen på öns västkust. Flera gånger måste vi gå ur bilen och fylla i sträcken i kartan för att den inte skall försvinna under allt damm från de dåliga grusvägarna. Till slut kommer vi fram. En snabb, två meter hög våg, pilar från höger. Revet är grunt och fullt av vassa stenar och sjöborrar. Vinden blåser rak ut från land och vi seglar ensamma hela dagen i drömförhållande. Grymma cutbacks, aerials och sex, sju bottom turns på varje våg. Mia filmar från stranden.[/ QUOTE ]
Vilken dag det låter som…. Go läsning!!! Väntar på bilder och film!!!
-
Nä fy fan… det är jag så dålig på. Kör bara lätta saker på trad men det är sällan, tror inte jag rörde racket 2004.
-
Kolla denna länk för tipps om träningsmetoder.
-
Nej, det har bara blivit lite. Bouldrar mest men har varit på Tjörnbroklippan ett par gånger och kört lite rep. Skall ut i helgen tänkte jag. Funderar inte så mycket på det nu när det är så bra surfväder… fast inte idag.
Testade Gyrogrejjen igår. Den tar gårt på armen tycker jag. lite svår att komma underfund med men har man gjort det ett par gånger så fungerar det. Köpte den billiga och den låter en del. Ville ha den som kostar 139 men den var slut. Den skall tydligen vara lite tystare och det var mycket bättre gummi i greppet.
-
Måste handla en tror jag… kanske är bra för klättringen också.
-
dra upp shortsen pojk!

Skall tänka på dig och dina chopp i Eljake när jag och adde slappar läpp på Maui… 2x

-
Körde Adde’s Boxer 5.4 i torsdags. Saaaatan vilket dragan det var. Jag hade nog satsat på ett Force i den storleken.
-
Har ingen aning. Så långt har vi inte kommit ännu. Vi blir väl en 6-8 pers så det får bli något fläskigt med trevlig utsikt.