bjornen
Forumsvar skapade
-
Undrar om dom förstår hur bra dom har det ? Ser bara vårat gråa skandinaviska kalla vatten framför mig 😡
-
Det har slutat blåsa eller ? 😉
-
Tackar !
-
bjornen
Medlem11 september, 2006 vid 08:20 som svar på: Tips på "mindre" segel som passar en 460 mastHär finns ett med variotopp 5,4 och 6,0 http://www.north-windsurf.com/sails/x-type.en
-
Hängselen finns i säkert förvar hos Henrik (killen med röda audin). Skicka mig ett privat meddelande så kan du få hans mobilnummer.
Mvh
Björn -
Rangsta brygga blir det för mig. Kommer någon annan ?
-
Sorry fel kust misstänker jag. Dessutom med en timmes intervall :blush:
-
-
Goose wrote:Bjornen wrote:Så om jag har förstått rätt så ligger det där sandviksvägen tar slut och utanför ligger slandön ?
Stämmer bra. Det är bara att följa vägen tills du kommer till bryggan. Går inte att missa. Första gången jag surfade där var i tisdags, hittade direkt. Idag var en kanondag så jag har hittat en för mig en riktigt bra ny spot! Att komma i vattnet är enkelt, enklast ca 20 m till vänster om bryggan, som ligger några meter från vägen.
Tack för beskrivningen. Jag kanske ska testa det i morgon.
-
Så om jag har förstått rätt så ligger det där sandviksvägen tar slut och utanför ligger slandön ?
-
Hur hittar man till sandvikens brygga ? Ligger det vid färjeläget över till mörkö ?
-
Som en andra bräda. Har idag en freeride 150 l
-
Jag väger 80 kg och behöver öva på vattenstart…men det gör inget bara det är en bra storlek att ”växa” med.
-
Jag har hittat en bräda på 104 l och 62cm bred. Är det ett för stort steg som komplement till min freeridebräda på 150 l ?