Forumsvar skapade

Sida 128 av 129
  • bjornen

Medlem
    31 augusti, 2006 vid 06:34 som svar på: Vart skall man åka i december?
    Bjornen wrote:
    Jag bara måste…

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=145&a=564954&rss=1399

Jag vet. Det där var inte ens roligt…

Tänkte bara skrämmas lite…Jag har inte vindsurfat i SA men jag var där förra året i november på semester (kapstaden och ”gardenroute”) och jag kan varmt rekomendera SA som resmål. 😉

• bjornen

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 20:12 som svar på: Vart skall man åka i december?

Jag bara måste…

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=145&a=564954&rss=1399

Jag vet. Det där var inte ens roligt…

• bjornen

Medlem
    29 augusti, 2006 vid 09:09 som svar på: Fituna onsdag?

Verkar som det skall vrida mot ost och då är väl Fituna inget alternativ. Är det någon som provat skansundet ?

• bjornen

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 19:23 som svar på: Hu komma i bakre fotstropp ?

Anledningen till att jag monterade stropparna långt ut var för att däcket på brädan välver sig behagligare för foten. Det känns som om fotlederna blir väldigt sträckta när man hänger ut om man har stropparna monterade längre in. (som en ballerina:grin: )men jag kanske får ta det.

• bjornen

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 18:46 som svar på: Hu komma i bakre fotstropp ?

Tack för tipsen. Jag verkar vara inne på rätt spår. Jag får helt enkelt bara ”nöta på”

• bjornen

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 18:05 som svar på: Hu komma i bakre fotstropp ?

Kul att du undrar om jag går i främre först, jag kollade FAQ för nybörjare och där står det att man skall gå i bakre först. Jag har allltid kört med främre först men man kanske har lärt sig fel !? Kanske värt att prova med bakre först.

• bjornen

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 07:52 som svar på: Blir det någon vind idag i STHLM ?

Tror någon att det är bra i näsby park eller ska man dra längre ut skälåker, öxnö ?

• bjornen

Medlem
    26 augusti, 2006 vid 07:40 som svar på: Nytt segel på befintlig mast/bom ?

Tack för svaren. Vad är det man bruka säga ”snålheten bedrar…” Jag få nog köpa en komplett rigg, kanske en beggad.

• bjornen

Medlem
    25 augusti, 2006 vid 17:23 som svar på: Nytt segel på befintlig mast/bom ?

Hejsan, 7,0 är det enda segel jag äger idag och jag har en relativt stor bräda (rrd z-ride 150l) Jag har en ganska kort tjej som vill prova lite så att jag tänkte ”slå två flugor…” och köpa ett segel som passar när det blåser lite mer för mig och ok för henne när hon vill prova. Jag är väl lite orolig att skillnaden blir för liten 7,0 till 6,0 men man kanske inte skall ha större steg mellan storlekarna ? Framförallt så köper jag seglet för mig…:blush: sen att tjejen kan använda det är ett plus. Läste på RRD hemsida att dom rekomenderar 6,5-8,5 på den brädan !? Är jag helt ute och cycklar när jag vill skaffa ett mindre segel ?

• bjornen

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 14:25 som svar på: Premiär på nya prylar!
  • bjornen

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 18:46 som svar på: En stubbie från 1984!

Skulle vilja se en shysst planande gipp med den där !

• bjornen

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 13:17 som svar på: Stockholm idag onsdag?

om man nu inte drar till söderarm…

• bjornen

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 12:50 som svar på: Stockholm idag onsdag?

Fyy f:n det verkar vara slut med vind idag 😡

• bjornen

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 09:22 som svar på: Stockholm idag onsdag?

Jag funderar även på Björkviksbrygga alternativt Näsby park. Hoppa att det håller i sig.

• bjornen

Medlem
    21 augusti, 2006 vid 19:28 som svar på: yes yes vind på G

Kanske vinden är på g i Sthlm…

Sida 128 av 129
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums bjornen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.