dr-masse
Forumsvar skapade
-
Calle;612360 wrote:Hmm, ni verkar ju ha koll, kan man fälla fram framsätet på en V70 från 2009 oxå på nåt smidigt sätt?
Hur gör man isåfall då? Kanske står i instruktionsboken…../ Calle S
Låt mig få låna dina brädor en sväng på Torö nästa gång så skall jag visa dig… 😀
Men – japp, visst borde det funka!
-
Ja, posta den här tråden på engelska på Boards forum… men då måste du såklart känna att KOW har fått en bra chans att hantera dina problem, fast det tycker jag nog att de verkar ha haft.
surt med sådant här strul är det, då är det skönt att ha en lokal shop…
-
Svenne;612062 wrote:Jag kör Chrome, inga problem med menyn här inte.
Kör oxå Chrome just nu, inga problem här heller.
-
dr-masse
Medlem16 maj, 2010 vid 19:32 som svar på: Hur man kan kolla om fotstroppspluggarna är helaRätt klurig idé, måste jag säga! Lite som att leta hål i en cykelslang…
-
Hur mycket väger du?
En mindre, och bättre, fena kommer absolut att hjälpa i mer vind.
-
Ah, lanserat – gott att se!
Verktyget som konfen bygger på är väldans bra för att ett forum men en gnutta knepigare vad gäller utseende och egna anpassningar… så – allt är inte klart. Det blir det väl i och för sig aldrig.
Så – alla synpunkter och tankar om vad som kan förbättras, dra in det i denna tråd. Det mesta brukar kunna fixas hyggligt snabbt, annat är lite lurigare. En del kanske inte alls.
Även jag röstar för lite mindre virke och lite mer trådyta. Nu skall det kikas runt.
-
Den här tråden är fanimej Haga och Kristi flyg i ett litet webbskal.
Hoppas ni alla får en grym dag därnere idag och sköna minnen!
-
Åhhhh, se där ett verkligt bra skäl till att skaffa en sådan där ajFån!
-
Härligt klipp! själv var jag och, öööööh, fiskade… , inte så långt därifrån…
Gillar verkligen att se den där vågen på film och bild!
-
donpedro;609882 wrote:Haga levererade riktigt trevliga förhållanden både fre kväll och lördag. Fler bilder finns på styleandwave.com
Gott att se dig vara igång igen, foten hel å fin nu?
Hoppas vi kan ses på ”rätt” ö senare i år, ah!
-
Tonel skall undersökas för vindsurf om lite mer än en månad…
-
Jag måste säga det som många redan sagt – helt fantastiskt innehållsrik och läsvärd blogg! Hoppas du blev riktigt riktigt nöjd med resan, från läktaren ser det ut som en riktig fullträff.
Han e ju lite kantigkul, Wenzel. ”I don’t like wingers.”. Grumpy old men, ha, ha!
-
Jag har också kört Simmer Crossover 4.2 på 400 mast, det funkade bra.
Men – jag måste slå ett litet slag för 370 mast i småsegel. Det ä r helt grymt bra.
-
Noga avhandlat med brentwurrar och hela köret…
[ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=73178″]funderar på att öppna ny surfbutik – http://www.Surfzone.se[/ame%5D
-
Mysigt, mysigt.
Låna inte ut den till brorsan.
Jag har oxå nytt godis…