eddie
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Vem säljer musto?
[/ QUOTE ]
Kollade lite på nätet… hittade en skitschysst sökmotor.
Gougle eller nått hette den… Efter tre timmars sökande så hittade jag att Limhamns skeppshandel är åf:S.Fiskehamnen
Malmö
Tel. 040-15 06 73Internet är fantastiskt
Musto är billigare i england… btw
-
Pyro-hypen har lagt sig… skaffa en torris men kolla gärna ngt annat märke.
Jag hade provat Musto… de gör världens bästa seglarkläder. Så varför skulle inte deras torrdräkter vara bra? -
Hela Jyllands utsida.
Kanske inte så långgrunt, men inte en käft. Vare sig vindsurfare eller kitesurfare eller någon annan heller för den delen.

-
eddie
Medlem1 september, 2005 vid 21:22 som svar på: ######—Inloggning krävs för att skriva inlägg—”Trodde du fattat det vid det här laget”
En sådan mening uppfattar jag som lite onödigt nedlåtande mot min åsikt. -
eddie
Medlem1 september, 2005 vid 21:06 som svar på: ######—Inloggning krävs för att skriva inlägg—Nä jag är Eddie även i verkligheten, men nästa gång kanske jag är Ann-Louise på Steffo
-
eddie
Medlem1 september, 2005 vid 20:53 som svar på: ######—Inloggning krävs för att skriva inlägg—Fan det här är väl Steffo… Inte verkliga livet. Sedan kan man ju vara hur inloggad som helst som vem som helst.
Spelar mindre roll -
Ser härligt ut… fan vad jag längtar till 1 nov nu
-
Svar till:
Lite nyheter från JN:
De har ”brutet räkenskapsår” så Prima Donna blir kvar ett bra tag till i nuvarande utförande
/Jonas[/ QUOTE ]
Har det verkligen med varandra att göra?
Eller skall jag vara mer näsvis?

-
Schyssta färger och grafik på den där WT2 o även brädan.
Skönt att slippa alla ”balla” 80-tals neonfärger som bla andra Cabrinha envisas med. -
En Jeep Cherokee 2,5TD -98, drar ganska exakt 1,0 l/milen.
-
Svar till:
Här kan du köpa…
http://www.kiteboard.se/tillbehor.htm
/johan
[/ QUOTE ]
Jobbig sida… med blå text mot svart bakgrund.
-
Svar till:
Ja det är ju väldigt lite segling i Malmö just nu!

[/ QUOTE ]
Njaaeee
Jag tror att AC-teamen inte lämnar sina 200.000 kr segel till en lokal snubbe i Limhamn. Men det är faktiskt så, konstigt nog, att segelmakarna har minst att göra under sommarmånaderna. Det är under vinterhalvåret som de skall sy upp alla nya segeluppsättningar inför nästa år. -
Varit med om en olycka…?
Kolla ute i Limhamn… han lagade en kite åt mig. Verkade jäkligt seriös och inte tokdyr. Jag tror dessutom att de har lite low season nu. -
Det vetefan… Jag tycker du ska skaffa dig en Jeep Cherokee. Finns som diesel också. Då blir de hyffsat billiga att köra. Jag har en o den är inte mycket dyrare i drift än min förra bil som var en Saab 900.