gh0st
Forumsvar skapade
-
Surt. Hoppas du får tillbaka dina grejer.
-
Heh, ja synd att det inte var en vettig låt.
-
@bresky 423046 wrote:
Jag har jobbat med att lasta flygplan och jag kan tänka mig att den policyn grundar sig i att vind/vågsurfing brädor går sönder för lätt. Jag tror att dom är trötta på att behöva ersätta trasiga brädor stup i kvarten, speciellt om dom inte tagit något extra för att ta med dom.
Ja, det låter helt klart rimligt.
-
Har inte läst artikeln alls, har lite brått, men tidigare har det varit helt utan extra kostnad ta med Surf, kite o vindsurf grejer med BA. Kan det inte vara så att dom helt enkelt börjar ta betalt nu? Som sagt, har inte läst artikeln, ska ju ut o fota kite nu ju!
-
Tony ”the white seal” Skotten =)
-
Ja, det borde vara ok med vind idag.
-
Ja, luxury är riktigt fina med. Me likes.
-
Jag har beställt Comp Lace kitet. Ser riktigt nice ut.
-
NV funkar fint i Habo. Visst kan det på sommaren av någon outgrundlig anledning bli jäkligt byigt när det blåser NV över vallen men annars funkar det bra tycker jag.
-
Ja, plus att sen tillkommer tull o moms om du köper från USA så det är troligtvist billigare att köpa från LF i Sverige, sen är det ju alltid gött att ha försäljaren nära till hands om något är galet, det tycker jag har ett högt value.
-
Luxury kitet är riiiiiiktigt fett. Rekommenderar starkt!
-
gh0st
Medlem15 oktober, 2007 vid 17:39 som svar på: Kolla LFs nyheter på hemsidan! Havoc II, FETA priser, Team Riders, Demoprylar mmGott jobbat o grattis gubbar, vi kände ju till det men det är gött att det är officielt numera. tre från HaboLocals är nu med i LF’s crew!
-
Psycho 3:an har ett riktigt brett vindregister. Alltså sjukt brett jämfört med uppblåsta kites.
-
Finns helt klart snygga hjälmar, gillar mystics som ser ut som en keps.
edit: Läste precis artikeln… får rysningar i kroppen. Stackars kille och stackars hans familj..