Forumsvar skapade

Sida 104 av 173
  • gh0st

gh0st

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 13:20 som svar på: uncalled for!

Isnt this your kind of music?

• gh0st

gh0st

Medlem
    18 oktober, 2007 vid 18:20 som svar på: tjuvar och banditer

Surt. Hoppas du får tillbaka dina grejer.

• gh0st

gh0st

Medlem
    18 oktober, 2007 vid 18:19 som svar på: uncalled for!

Heh, ja synd att det inte var en vettig låt.

• gh0st

gh0st

Medlem
    18 oktober, 2007 vid 16:29 som svar på: Drabbar BA’s surfing/vindsurfingförbud oss?

@bresky 423046 wrote:

Jag har jobbat med att lasta flygplan och jag kan tänka mig att den policyn grundar sig i att vind/vågsurfing brädor går sönder för lätt. Jag tror att dom är trötta på att behöva ersätta trasiga brädor stup i kvarten, speciellt om dom inte tagit något extra för att ta med dom.

Ja, det låter helt klart rimligt.

• gh0st

gh0st

Medlem
    18 oktober, 2007 vid 13:08 som svar på: Drabbar BA’s surfing/vindsurfingförbud oss?

Har inte läst artikeln alls, har lite brått, men tidigare har det varit helt utan extra kostnad ta med Surf, kite o vindsurf grejer med BA. Kan det inte vara så att dom helt enkelt börjar ta betalt nu? Som sagt, har inte läst artikeln, ska ju ut o fota kite nu ju!

• gh0st

gh0st

Medlem
    18 oktober, 2007 vid 11:23 som svar på: credits to ontopsport

Tony ”the white seal” Skotten =)

• gh0st

gh0st

Medlem
    18 oktober, 2007 vid 11:20 som svar på: Nordligt i skåne imorgon

Ja, det borde vara ok med vind idag.

• gh0st

gh0st

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 20:22 som svar på: liquid force luxury pads/straps kit!

Ja, luxury är riktigt fina med. Me likes.

• gh0st

gh0st

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 18:37 som svar på: liquid force luxury pads/straps kit!

Jag har beställt Comp Lace kitet. Ser riktigt nice ut.

• gh0st

gh0st

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 18:33 som svar på: Nordligt i skåne imorgon

NV funkar fint i Habo. Visst kan det på sommaren av någon outgrundlig anledning bli jäkligt byigt när det blåser NV över vallen men annars funkar det bra tycker jag.

• gh0st

gh0st

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 18:31 som svar på: Skillnad på LF brädor?

Ja, plus att sen tillkommer tull o moms om du köper från USA så det är troligtvist billigare att köpa från LF i Sverige, sen är det ju alltid gött att ha försäljaren nära till hands om något är galet, det tycker jag har ett högt value.

• gh0st

gh0st

Medlem
    16 oktober, 2007 vid 10:32 som svar på: liquid force luxury pads/straps kit!

Luxury kitet är riiiiiiktigt fett. Rekommenderar starkt!

• Gott jobbat o grattis gubbar, vi kände ju till det men det är gött att det är officielt numera. tre från HaboLocals är nu med i LF’s crew!

• gh0st

gh0st

Medlem
    15 oktober, 2007 vid 12:37 som svar på: Helix med 12 meters linor! 🙂

Psycho 3:an har ett riktigt brett vindregister. Alltså sjukt brett jämfört med uppblåsta kites.

• gh0st

gh0st

Medlem
    15 oktober, 2007 vid 12:17 som svar på: Kiteolyka Ibiza 🙁 …

Finns helt klart snygga hjälmar, gillar mystics som ser ut som en keps.
    edit: Läste precis artikeln… får rysningar i kroppen. Stackars kille och stackars hans familj..

Sida 104 av 173
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA